Bed and Breakfasts Italië

Reviews over accommodaties in Italië

Doen!!

G.G.M. van Drunen,
    15-3-2019

Een korte trip geboekt naar het voor ons nog onbekende Puglia. Via een prachtig landschap met velden vol artisjokken en enorme olijfboomgaarden kwamen we aan bij Gerard en Anja. En dan begint het feest! Voor ons letterlijk, Bart was jarig, dus was zelfs de B&B versiert, waren er bubbels en mocht hij een heus kaarsje uitblazen. Door de goede tips van hun hebben we heel veel gezien, heerlijk gegeten in restaurants en iedere ochtend weer uitgerust op gestaan na een goede nachtrust op de heeeerlijke bedden in de prachtige, schone kamers. Kortom...allemaal naar deze lieve mensen, echt een aanrader!

Gereisd met partner in maart 2019

Super!

M.J.M. van Rooij,
    12-3-2019

BB Top 10+.

Vanaf moment aankomst tot vertrek voelde het als 'een warm bad'.

Hartelijk ontvangst, tips voor dagtochten wat te bezoeken, prima keurige nette kamers, geweldige bedden. Het ontbrak aan niets.

Heerlijk ontbijt buiten op het terras. Hebben gebruik mogen maken, tegen een kleine vergoeding, van super ingerichte keuken met alle benodigde apparatuur en attributen toen we een avondje niet buiten de deur wilde eten.

Buiten bbq-'s aanwezig, echter daar was het nog wat te vroeg in het seizoen voor. Evenals het mooi gelegen, volledig in het groen gelegen zwembad.

We zijn zeker van plan om het niet bij deze ene keer te laten.

Kortom een aanrader!

Gereisd met vrienden in maart 2019

heel mooi schoon in mooie omgeving .

apcm pols,
    12-2-2019

Een super verblijf bij supergezellig eigenaren van een mooie Ben B in puglia

we kregen een hele fijne verzorging van Anja en Gerard .

bedankt voor de prachtige tijd bij jullie daar .

Gereisd met partner in februari 2018

Fantastisch !

Johanna,
    27-1-2019

Fantastische plek! Om heerlijk tot rust te komen, en te genieten. Naar Genua geweest, naar zee, gezwommen in Sestri Levante. Varese, een prachtig dorpje vlakbij gelegen. Heerlijk appartement, waar alles wat je nodig hebt aanwezig is. Bert en Helmut zijn erg gastvrij , en het heeft ons aan niets ontbroken!!

Gereisd met partner in oktober 2018

B klijn,
    18-1-2019

Puglia is een fantastische omgeving. Nog niet heel erg door de toeristen ontdekt! En bij masseria ceserina wordt je helemaal in de watten gelegd . Heerlijk ontbijt . Gezellige avondjes met de andere gasten. Alle mooiste tips van de eigenaars . Een heerlijk zwembad en prachtige kamers. Ik zeg doen !

Gereisd met partner in september 2018