• 17.910

Reviews over accommodaties in Italië

Je word er stil van!

Marcus Gillioen,
    9-12-2018

Bij aankomst werden we super ontvangen door Paul en Ann. Zeer mooie omgeving. Een zwembad om trots op te zijn. Chique villa. Ruime luxueuze kamers. Typisch toscaanse producten bij het ontbijt. Genoten van Paul zijn kookkunsten. Ann haar informatie over routes of restaurantjes is een plus. Voor herhaling vatbaar!

Super vakantie

Benoit,
    6-12-2018

Bij aankomst werden we zeer hartelijk ontvangen door Paul en Ann. Hier geniet je echt zoals God in Italie. Knap ingerichte villa met kamers waar je alles hebt. Het paradepaardje is het infinity zwembad. Super verzorgd en uitgebreid ontbijt. De avonden dat we konden blijven eten hebben we enorm genoten. Beste sabayon ooit Paul ;-) Ideale ligging om dorpjes in deze zeer prachtige streek te bezoeken. Een aanrader is de tour met de Vespa naar Montalcino, Montepulciano en Pienza. Gewoonweg Super

Paul, Ann Bedankt !

Echt TOP

Steven,
    30-11-2018

Vanaf eerste moment TOP, super uitzicht, mooie kamers, zeer goede service en natuurlijk supervriendelijke uitbaters Ann en Paul die je steeds alle informatie geven en altijd klaar staan. De kookkunsten van Paul moet je echt uitproberen. Heb je iets nodig dan is het er. Super bedankt Paul en Ann, we hebben genoten van onze vakantie

Topweek op een toplocatie

Kristine Roggeman,
    29-11-2018

Een warm welkom en topverblijf gekregen van Erika. Een topgastvrouw die een fijne sfeer weet te creëren tussen de gasten en die je met raad en daad bijstaat. Veel nuttige info gekregen voor uitstappen naar de mooiste steden van Toscane. Geproefd van lekkere wijnen, hapjes en olijfolie. Het ontbijt was steeds gevarieerd en het avondeten puur en lekker. De kinderen worden in de watten gelegd zodat de volwassenen ondertussen ook volop kunnen genieten en ontspannen. Kamers zijn heel proper met uitstekende bedden. Een topweek.

Fantastisch ,we komen graag terug!

Cathrien,
    28-11-2018

De B&B heeft een prachtige ligging in Puglia ,op korte afstand van mooie stadjes, strand en landschap. Het warme welkom van de eigenaren, Anja en Gerard geeft een gevoel van thuis komen. De royale kamers zijn sfeervol. De bedden liggen voortreffelijk. In de grote woonkeuken is er elke ochtend een uitgebreid ontbijt met een verrassend gerechtje als extra, wat door de stralende eigenaresse wordt geserveerd. Aan het ontbijt worden ervaringen van de logees gedeeld. Anja en Gerard geven tips voor uitstapje, mooie routes en leuke restaurants . Voor ons een plek om zeker terug te komen.