Isla Holbox

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Isla Holbox voor je op een rij gezet:

bed and breakfasts Isla Holbox

Geen resultaten

Probeer je zoekopdracht aan te passen. Hier zijn enkele ideeën:

• Kies een ander gebied
  • Verwijder één of meerdere filters

We hebben een aantal aanbieders voor Isla Holbox voor je op een rij gezet:

Dagen regen000100000000

Reviews over Isla Holbox

• 8edward.nijland25-04-2011

Relax man!

Net terug van vakantie. 2 weken Mexico op 3 verschillende locaties geweest. Holbox is een erg leuk, gezellig eiland. Lay Back sfeertje wat nog allemaal erg knus en niet te toeristisch aandoet. Erg leuk voor een aantal nachten. Er gaat een ferry naar het eiland, wij hebben echter een speedboot gekocht wat relatief goedkoop is. Naast 1 pin automaat zijn er wel wat wisselkantoortjes. Op het centrale plein zitten leuke restaurantjes en barretjes. Tip: er zit een erg goed restaurant (moeder en zoon uit Mallorca) Boek een hotel dicht bij het centrum anders blijf je aan het rijden. Op het strand zit een leuk beach bar. Wij zaten in hotel casa las tortugas. Volgens mij de beste. Let wel op met het rijden naar het eiland toe. pak niet de snelweg (tol) maar de parallel weg.

• 9Sfeer in stad
    • 8Cultuur

januari 2011

• 10Patryk i Agata23-03-2009

Basic eiland nog redelijk autentiek

Maart beste maand om op IH te zijn.28 graden,zon,wind,geen enge beesten,weinig touristen.Super als je rust en basic zoekt.Wij hebben zo het eiland verwacht.Praten met plaatselijke mensen is erg leuk.Eten overal goed,veel vis,avocado,taco,vers fruit en heerlijke coctails.Voor de goede koffie en coktail ga naar "Colibri".Mensen zijn nog autentiek Maya`s.Erg leuke tent.Voor ontbijt of koffie met appelcake moet je naar "la Odanata"..Er is geen bank maar wel wissel kantoor beste kun je op het vliegveld in Cancun pinnen.Je wordt om 6 uur wakker van zonopkomst en je gaat om 19 uur naar bed na de zonondergang.Er is geen uitgangs leven.Houd er rekening mee als je 9 dagen boekt dat er dan 3 dagen afgaan voor je reis.Wij hebben heerlijk back to the basic vakanties gehad.

• 10Omgeving

Gereisd met partner in maart 2009

• 10Daan09-07-2005

Mooi eiland, alleen die muggen he om een uurtje of vijf 's avonds niet te harden. Verder goeie vis en mooi weer! En kijk uit met kano varen over de binnenlandse riviertjes, want wat ze er niet bij zeggen is dat er grote krokodillen rond dobberen en dat die sneller zwemmen dan jij kunt kanoëen!! vier a vijf dagen zijn lang zat, dan verlang je weer naar wat civilisatie!

• 8Cultuur
    • 7Stranden

Gereisd in juli 2005

• 8Ennai13-08-2013

Paradijselijk zon, zee, strand

Geen plek om te gaan stappen, maar heerlijk om uit te rusten weg van het massatoerisme.

• 8Sfeer in stad
    • 4Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juli 2013

• 8Ronald02-01-2013

mooie ervaring

We gaan eind febr. 2013 voor de 2e keer naar Holbox, omdat het goed was bevallen zitten dan in Delphinis 10 min lopen van het dorp. 1e ervaruing was super en we zijn benieuwd wat er is veranderd

• 9Sfeer in stad
    • 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in januari 2013

• 9jolanda05-07-2008

Super mooi eiland voor rustzoekers. Mooie stranden, mooie natuur. Bescherm je wel tegen de muggen, zeker in de zomermaanden wordt je opgegeten. Ben je op zoek naar vertier en het nachtleven, kom dan zeker niet naar Holbox.

Gereisd in juli 2008

• 10marco07-03-2006

Het is een heerlijk eiland om goed tot rust te komen en van de zon te genieten. De lange reis om er te komen is meer dan de moeite waard. Ik ben er 16 dagen geweest en heb genoten van het mooie strand, het lekkere eten en drinken. Een minpunt is dat er ontzettend veel zandvlooien zijn. En een tip is om op het vliegveld nog wat te drinken kopen omdat je erg lang in de auto zit om bij Chiquila te komen.

• 10Omgeving
    • 1Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur

Gereisd in maart 2006

• 7Fred27-02-2005

febr. 2005 verblijf op Isla Holbox 9 dagen in Villa Flamingo. Redelijk maar elke morgen eieren en een paar sneetjes brood is wel erg sumier. Bedden zijn goed, kamers ruim en schoon maar eenvoudig. Touroperator ( goede reis org.) had dit complex met 2 sterren moeten belonen en geen 3!. De muggen zijn erg vervelend, lijkt mij in de zomer een plaag c.q. ramp. De stranden groots, maar lijken wel een zoutvlakte i.v.m. de vastgereden sporen door de vele golf wagentjes. Om deze stranden een 10 te geven zoals sommige bezoekers hebben gedaan is wel erg royaal, wanneer je ietwat meer van de wereld hebt gezien moet ik toch bekennen mooiere stranden te hebben gezien. Rust volop want je ziet bijna niemand op de stranden. Holbox is een verrassend leuk plaatsje. Vakantie is voor mij pers. geslaagd maar absoluut niet voor herhaling vatbaar. Ook hier geld weer het gezegde: zoveel mensen zoveel meningen.

• 8Stranden

Gereisd in februari 2005

• 9Anjolie en Anton16-05-2005

Een geweldig eiland. Bountyeiland, zoals je het voorstelt op foto's. Weinig toerisme. Bijna geen autoverkeer. De stranden zijn erg mooi en zeer rustig. Laten we hopen dat het niet te toeristisch wordt in de nabije toekomst.

• 9Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur

Gereisd in mei 2005

• 10Marcel en Dianne12-07-2004

Superleuke vakantie gehad in Isla Holbox vorig jaar!!! Vooral zwemmen met de walvishaaien is een ervaring om nooit meer te vergeten!!! Met zonsopgang en zonsondergang zijn er wel erg veel muggen, maar de rest van de dag niet... Ook zijn de mensen er erg aardig en vriendelijk, ze willen alles voor je doen! Echt een aanrader om hier naar toe te gaan

• 5Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur