• 1.177

bed and breakfasts Ierland

Reviews over accommodaties in Ierland

Fantastische locatie met een warm welkom!

Ellie Les,
    18-10-2018

Fantastische locatie met een schitterend uitzicht. Een warm welkom, bereid om uitleg te geven over wat er te doen is in de omgeving. Een plaats om heerlijk tot rust te komen en heel veel te ontdekken. Mooie wandelroutes. Tip; eigen vervoer is noodzakelijk.

Nicole,
    13-10-2018

Dat je wel een auto moet hebben en wandelschoenen! En kleding die tegen een stootje kunnen!

Heerlijk ontspannen!

Eveline,
    12-10-2018

Echt een super heerlijk verblijf, bij ontzettend lieve en gastvrije mensen! Mooie omgeving om te wandelen en daarna de pub in!

Ga zeker terug om te genieten van de gastvrijheid

Helma van essen,
    12-10-2018

Prachtig gelegen accomodatie, midden tussen de landerijen, heerlijk rustig maar voorzien van alles wat je nodig hebt

Juweeltje van een B&B

Fam. de Vrijer,
    12-10-2018

Perfecte B&B, mooie kamer met sanitair en met fraai uitzicht. Grote gezellige aparte woon/eetkamer voor de gasten met zitje voor houtkachel. Kast vol met boeken en spelletjes.

Ontbijt weldadig, konden zelf kiezen wat voor ontbijt we wilden. Eitjes kwamen van eigen kippen vandaan.

Vriendelijke gastheer en vrouw en ruime informatie over de omgeving.

B&B ligt iets van het dorp vandaan in landelijke omgeving.

Adres om nog eens om terug te komen.