We hebben een aantal aanbieders voor Ibiza voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Ibiza voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Ibiza

Fantastisch, heel rustig en relaxed, aanrader !

Jacqueline Hoes-Rovers,
    4-10-2018

Wat een paradijsje is het, je komt hier om te onthaasten en in de watten gelegd te worden. De ontvangst was hartelijk door Marc later op de avond, met een drankje en olijfjes, de kamer schoon en heerlijk bed. Elke ochtend is het ontbijt een heerlijke start van de dag in de safaritent, met een eitje, verse jus en fruit, en Marc en Pierre zijn goede gastheren. Het is heerlijk om te ontspannen maar ook om thuis te komen en even in het zwembad te duiken en genieten van de prachtige rustgevende omgeving ! Echt een aanrader, we komen hier zeker terug, bedankt Marc en Pierre.

Jos & Rietje,
    29-9-2018

Een voortreffelijke locatie. Het overtrof al onze verwachtingen. De kamer was lekker ruim, badkamer prima. Het ontbijt super verzorgd. De hartelijkheid en warmte van Marc en Pierre: Top!! Na slechts een nacht op een andere locatie te zijn geweest, kwamen wij de volgende dag weer terug. Het voelde als thuiskomen. Marc en Pierre, Super bedankt!! We komen beslist terug. Jos & Rietje

Onvergetelijk mooie plek.

Jeffrey & Rilana,
    21-9-2018

Begin september 2018 mogen genieten van de fantastisch mooie B&B van Karel & Antoinette en natuurlijk hun rechterhand Pierre. Karel & Antoinette zijn een fantastische gastheer en gastvrouw met mensenkennis en toewijding.

Een prachtige plek om te onthaasten, geweldig uitzicht en fijn terugkomen na een dag touren door het mooie Ibiza. Aan onze kamer werd elke dag aandacht besteed door Antoinette, deze was schoon, opgeruimd en van alle gemakken voorzien. Elke ochtend genoten van een goed verzorgd ontbijt onder de safaritent. Kortom een prachtige idyllische plek waar wij zeker eens zullen terugkeren. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in september 2018

Fantastische B&B met zeer vriendelijke mensen!

Tim,
    17-9-2018

Wij zijn hier in september 2018 8 dagen geweest en hebben hier een top tijd gehad. Onze heen vlucht was vertraagd dus we kwamen vrij laat aan, maar Marc stond alsnog klaar voor ons en we konden op ons dakterras plaatsnemen met een lekker welkomstdrankje! B&B ziet er fantastisch uit, lekker zwembad, fantastische natuur, heerlijk rustig gelegen en top ontbijt. Elke ochtend kregen we verse jus en een lekker eitje. Pierre en Marc zijn beiden erg goede gastheren en zeer vriendelijk. Het was voor ons de eerste keer op het eiland en door Pierre en Marc hebben we heel veel goede tips gekregen! Deze B&B is voor iedereen die wat rustiger wil zitten een hele goede aanrader!

Gereisd met partner in september 2018

Echt een aanrader! Wauw! Wij gaan zeker terug!

Ciska1975,
    25-8-2018

Wij hebben 6 dagen bij Bed and Breakfast Maribelle vertoeft. Heerlijk! Aangezien het echt in "the middle of nowhere" ligt, werden we netjes opgehaald in San Rafael door Maribelle. Een auto is dus echt raadzaam, want het ligt behoorlijk afgelegen. Wij hadden de meest afgelegen casita/huisje op het landgoed en daar waren wij echt heel erg blij mee: middenin de natuur, heerlijk ruim, leuk ingericht, airco, schoon, onwijs rustige ligging en daar waren wij hard aan toe. 's Morgens een heerlijk ontbijt (hebben wij ter plekke per dag aangegeven) geserveerd door Nicolaas en Maribelle. Vaak schoven zij gezellig aan voor een kletspraatje, grapje enz. Zeer sociale, lieve en gezellige mensen. Ontbijt was top. Helaas geen mogelijkheid voor een ontbijt als het regent, maar gelukkig hadden wij daar geen last van. Ontbijttentjes genoeg op Ibiza, indien nodig. Wifi bij het huisje was niet top, maar aan bij het zwembad wel. Voor ons geen probleem.

Gereisd met partner in augustus 2018