Reviews over Horn

• 6Annette Nieuwland31-08-2019

Nooit meer

Dat het niet de abdij sfeer heeft zoals beschreven op de site. De achterkant aan een hele drukke, doorgaande weg ligt. De buren in ieder geval bij ons, tot 4 uur 's nachts heel veel herrie gemaakt hebben zodat we niet konden slapen. De eigenaren 's nachts niet bereikbaar zijn en hun verantwoordelijkheid hierin niet nemen. We niet in de binnentuin konden eten: verhuurd. Het zo druk was dat we de verkeerde borrelplank kregen, we daar begrip voor hadden en daarna zelf water en broodjes moesten halen. We niet voor half acht konden eten, zelf de bestelling maar gebracht hebben omdat er niemand kwam. Als ik zelf gastvrouw van dat hotel was, had ik de klacht van het niet kunnen slapen veel serieuzer opgevat en er een aardige geste tegenover gesteld. Wij gaan in ieder geval nooit meer. De koffie is trouwens ook niet lekker.

• 4Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur
    • 5Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Roger Gilis08-01-2018

Heel rustig dorpje, gelegen rond de kerktoren en het Kasteel van Horne. Ideale uitvalbasis om de streek te verkennen per fiets. Het witte dorp Thorn ligt op fietsafstand en Beesel, een van de mooiste dorpen van NL geweest is ook de moeite waard om te bezoeken.

• 10Omgeving
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 7Toon15-06-2014

Vrij rustig Midden-Limburgs dorp

Häör in het dialect. Is een vrij rustig dorp vlakbij de oprit naar Roermond. 2 Supermarkten, 1 goede frituur, een stuk of 4 cafees, 1 feestzaal (de Postkoets), 1 Wok-restaurant, 1 hotel-restaurant (De Abdij) en 1 erg fijn Italiaans restaurant (Porto Maurizio). En ook een CBR examencentrum. 2 molens De Hoop en De Welvaart in de Molenstraat. En vlakbij de prachtige Beegderheide, de scholen liggen ook midden in de bossen. Verder is het stukje ten zuiden van de Rijksweg naar Roermond best wel idyllisch te noemen met mooie huizen en ook het stukje van de Dorpsstraat richting het kasteel ziet er wel schilderachtig uit. Alleen jammer dat het voormalige stadhuis een beetje lijkt te verkommeren terwijl het op een koper wacht. Twee huizen in de Dorpsstraat zijn al wat meer verkommerd. Niettemin loop of rij ik er graag een keer doorheen en blijf ook wel eens hangen. Ook fijn fietsen hier.

• 7Sfeer in stad
    • 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Alleen gereisd in januari 2014

• 9Geert Jan Colijn23-11-2013

Mooie natuur, lekker teen

Hier is het rusting in het vriendelijke landschap zeker geschikt voor fietsers en in en nabij Horn zijn veel goede restaurants

• 10Sfeer in stad

Roermond is op fietsafstand

• 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2012

• 8Benno Koopman04-09-2012

Een mooie plek om tot rust te komen

Een prima bestemming om te fietsen en te wandelen.

Gereisd met partner in september 2012

• 8Fam. Kester31-07-2012

fantastische plek

uitstekende bestemming voor een mooie vakantie

• 8Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 8siem 23-10-2011

een fijne plek voor te vissen

horn is een perfect dorpje omdat je er bij de maasplassen zit en je bent er zo siem

• 9Sfeer in stad
    • 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 9Kim14-03-2009

geweldig dorp

Horn is een heel mooi dorp waar veel te beleven valt. Er zijn overdag heel veel kinderen die aan het spelen zijn op speeltuintjes. Het is dicht bij Roermond. En 's avonds kun je naar 4 cafés die er in het dorp zijn en dat is heel gezellig. Ik zeg hier moet je eens naartoe als je van bezichtige houd.

• 9Sfeer in stad
    • 8Uitgaanslevenn

augustus 2008

• 8Paul17-06-2007

Fantastisch dorpje, vlakbij roermond(waar genoeg te beleven valt).Veel bossen en leuk centrum.

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in juni 2007