We hebben een aantal aanbieders voor Hermanus voor je op een rij gezet:

Reviews over Hermanus

Modern en zeer gastvrij

Lidy,
    12-3-2018

Mooi, ruime en goed onderhouden kamers. Fijne douche. Prachtige tuin en leuk zwembad. Geweldig ontbijt. Aardige en gastvrije eigenaresse.

Gereisd met vrienden in februari 2017

Heel mooi guesthouse ,toppertje

Dirk Koeleman,
    28-11-2017

Villa Venesta in Hermanus is echt een toppertje , mooie schone kamers , goed ontbijt en ontzettende aardige gastvrouw die voor ons de whale watching tour op zee geregeld heeft ondanks het vol was. Mooi schoon zwembad aparte buiten zitjes , Villa Venusta is echt een topper .

Gereisd met vrienden in november 2017

Feel like home!

Marjolein Magielse,
    6-6-2017

Pelagus Guesthouse is een zeer sfeervol ingericht b&b in Hermanus op loopafstand van centrum met winkels en vele restaurants.Manager Shane is een fantastische gastheer en doet er alles aan het je naar de zin te maken met een zeer persoonlijke touch. Hij zorgt ervoor dat je je zeer welkom voelt.Kamer 1 heeft een prachtig uitzicht op zee.Het bed is zeer comfortabel. De kamer en badkamer worden zeer goed schoongehouden.De dames van de staf zijn zeer vriendelijk.

Gereisd alleenreizend in mei 2017

Prachtige plek, vanuit je kamer walvissen spotten

ed,
    8-7-2014

Dit moderne guesthouse heeft alles wat je nodig hebt, Een klein zwembad, moderne inrichting, mooi terras bij de kamer, Werkelijk fantastisch uitzicht en een ideale ligging ten opzichte van het centrum van Hermannus.

Zeer gastvrij, gratis taartjes en drinken en echt genieten.

Dit guesthouse staat bij ons op een hele hoge plaats

Gereisd met partner in september 2013

Zeker een tweede keer waard

dick-ank,
    18-12-2013

Wij hebben in Whale Away guest house 1 nacht geslapen , werden ontzettend leuk ontvangen bij aankomst .

Prachtige kamer en mooi uitzicht van uit de kamer .

Zicht op de oceaan privé parkeerplaats .

De weg oversteken en je ben zo op het cliff pad waar je heerlijk kunt wandelen langs de oceaan naar Hermanus.

Het ontbijt is perfect en echt persoonlijk verzorgt .

En goede adviesen door het personeel

Whale Away is voor ons top en mochten we nog keer naar Hermanus gaan , gaan we terug naar dit guest house..

Gereisd met partner in december 2013