bed-and-breakfasts in Harlingen

We hebben een aantal aanbieders voor Harlingen voor je op een rij gezet:

Reviews over Harlingen

• 8Annemarie Scharleman18-05-2019

Heel leuk stadje met prachtige ligging

Prachtige ligging bij havens en Waddenzee. Leuke ,oude pandjes met nog leukere winkels. Personeel overal even vriendelijk. In de restaurants werden wij met open armen ontvangen. Onze zoon zit in een rolstoel,overal werd geholpen om naar binnen te komen,er werden zelfs oprijplaten neergelegd.Gezellige restaurantjes

• 8Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 8hansel01-04-2019

Verassend leuk

Prachtige haven met oude pakhuizen en 17e en 18e eeuwse panden. Soort klein Amsterdam. Je kunt een stadwandeling doen met een aardige meneer via camping Zeehoeve. En harlingen is goed bevallen want je kunt hier ook een dagje naar een eiland hoppen.

• 8Cultuur

Alleen gereisd in juni 2018

• 8Steffie Visser26-09-2018

Geweldig!

Stadswandeling oen in de avond de prachtige zonsondergang bekeken bij de terminal.

• 4Stranden

Alleen gereisd in september 2018

• 10henk harteman04-08-2018

echt heel leuk voor herhaling vat baar

we zijn gewoon een dagje harlingen geweest en het is een hele mooie streek en omgeving

• 10Uitgaanslevenn
    • 9Stranden
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 7Kaylee19-06-2018

fantastisch

In Harlingen zijn super vriendelijke mensen. Er zijn genoeg leuke plekjes om wat te eten. Het kijken naar de boten en schepen is geweldig.

• 6Uitgaanslevenn
    • 5Stranden
    • 7Zorg voor natuur

Alleen gereisd in juni 2018

• 10schuitemaker29-04-2018

fantastisch

veel te doen ,voor iedereen .je kan op de boot de eilanden bezoeken ,terrasjes ,winkelen.lekker eten.fietsen ,bootje huren.mooie gebouwen. wij gaan vaak naar B&B en de tobbedanser is een echte aanrader

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 8Stranden
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in april 2018

• 10Herma04-09-2017

Harlingen Visserijdagen: Fantastisch

Harlingen is een prachtig stadje aan het IJsselmeer. Wij waren er met de visserijdagen (2017). Wat een evenement. Als je houdt van water, watersport en alles wat daar zo om heen te vinden is, is dit zeker een aanrader. Restaurantjes, cafés en winkeltjes in het centrum en langs de grachten c.q. kanalen liggen de meest prachtige zeilschepen, sloepjes en jachten. Muziek, musea, markten, kermis ... gezelligheid in overvloed. Tijdens deze Visserijdagen was er langs de haven een enorme markt met diverse deelnemers. Modelboten, liefdadigheidsinstellingen, muziek, marktkraampjes, foodtrucks maar ook de landmacht, de ambulancediensten en reddingsbrigades. Je kon het water op met diverse rondvaartboten. Wij zaten om 10.00 uur al op een authentieke stoomboot (Maarten uit Leeuwarden). Geweldig; een mooi stukje geschiedenis. Je kunt over de kade vlak langs de vissersboten lopen. Een drukte van belang maar alles verliep vlekkeloos. Zaterdagavond konden we genieten van een spectaculair stuk voorwerk. Complimenten voor de organisatie.

• 9Stranden
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2017

• 8familie . de Valk03-09-2017

mooi ,leuke plaats

gezellige plaats overdag zeer bedrijvig en avond wat stil. zeer de moeite waard, bezoeken van de bouw van expeditieschip Willem Barentsz bij de Haven. Leuk klein strand met gezellige strandtent de Zilt en Lekker eten bij de tjotter,

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8echtpaar scheveningen13-08-2017

gezellig centrum

parkeren is heel goedkoop ,en harlingen is echt de moeite waard om lekker rond te lopen voor elk wat wils

• 7Cultuur
    • 8Stranden

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Inge van der Wijk31-07-2017

erg leuke stad

Als je van boten houdt zoals wij, ja dan ben je hier op de juiste plek. Het centrum van Harlingen is gezellig, met name de Voorstraat, door de platanen en de cafés en restaurants heeft het in de zomer een mediterrane sfeer. Mooie winkels, weinig leegstand.

• 7Cultuur
    • 9Omgeving