bed-and-breakfasts in Halifax

Reviews over Halifax

• 8Sandra15-04-2018

Verrassend

Omdat Canada niet alleen mooi is aan de west kant is Halifax een super leuke stad om je reis in oost Canada te starten. Genoeg restaurants, bezienswaardigheden en een hele mooie bibliotheek voor als het weer een dagje minder is. Ook is er een mooi park en veel sportgelegenheid, dus doe eens anders en start in Halifax.

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Alleen gereisd in mei 2017

• 7mevrouw Bleeker22-08-2012

Een stad zoals zovelen.

De stad Halifax is vnl. interessant vanwege de haven met alle activiteiten die daar bij horen en het museum Pier 21 waar alle inmmigranten binnenkwamen met de boot.

• 7Cultuur
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 8Roel30-08-2011

Mooie bestemming

Vanuit New York, waar we destijds woonden, ondernamen we een reis met ons motorhome naar Nova Scotia. Via de Staten Connecticut, Massachusetts, Rhode Island, Vermont en Maine, bereikten we onze eindbestemming. Op diverse plaatsen op Nova Scotia hebben we gekampeerd. Een mooie route om met kinderen dit deel van Canada te bezoeken.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Sfeer in stad
    • 8Stranden

januari 1984

• 9Mirjam Bakker09-08-2009

heerlijke ervaring

Wat een fijne stad, relaxed maar toch levendig. De mensen zijn zo vriendelijk en behulpzaam. Bovendien is vrijwel iedere gelegenheid voorbereid op een bezoek met kinderen. Binnen een kwartier ben je de stad uit en zit je midden in de natuur dus voor elk wat wils. Autorijden is er makkelijk en veilig, je moet alleen vooraf je even verdiepen in de verkeersregels. Kortom, een echte aanrader!

• 5Uitgaanslevenn
    • 8Stranden

juli 2009

• 6jan09-01-2009

goed voor een doorreis

mooie natuur maar in de stad is zeer weinig te zien, alleen een oud fort maar dat moet je natuurlijk intresseren.

• 2Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur
    • 8Omgeving

november 2008

• 8E&I04-11-2006

Zijn 2 dagen in omgeving Halifax geweest.Stad zelf niet bijzonder.Hebben overnacht in Eastern Passage bij B&B Eastern Passage,goed adres.In stad niet zo veel te doen.Peggy's Cove is wel moeite waard om te bezoeken.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 6Omgeving
    • 5Stranden

Gereisd in november 2006

• 8T. Eggink30-07-2006

Halifax, voor Canadees begrip een gezellige stad. De stad heeft een duidelijk en gezellig centrum, het is erg leuk okm er door de haven te lopen. Ook is het voor kinderen erg leuk, er zijn bijvoorbeeld hoge gebouwen, mooie booten en veel glasblazerijen. Halifax, en leuke stad om een keer geweest te zijn.

• 8Omgeving

Gereisd met familie in juni 2005