We hebben een aantal aanbieders voor Groot Londen voor je op een rij gezet:

1.138

bed and breakfasts Groot Londen

We hebben een aantal aanbieders voor Groot Londen voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Groot Londen

Goede uitvalsbasis in Londen.

Dion en Karin,
    17-1-2016

De ligging is precies tussen de metro-stations van Paddington en Lancaster gate. Het hotel heeft 4 sterren maar voldoet daar niet aan. Bedden klein en niet van deze tijd qua comfort. Oud en typisch engels. Klein, we waren met 3 personen. Je kunt je net draaien in je kamer. Ook de ontbijtruimte was te klein zodat we 2x later zijn teruggekomen om te ontbijten. Ontbijt niet slecht maar zeer basic. Personeel wel vriendelijk.Rustige buurt en je kunt op korte loopafstand lekkere koffie pakken of goed uit eten. Voor weinig geld kun je er goed uit de voeten.

Gereisd met vrienden in Tue Dec 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nette kamer gunstig tov O2 Arena

Ilona,
    18-3-2014

Wij verbleven hier ivm concert in O2 Arena. Prima verlbijf. Kamers liggen boven de pub. Kamers met gedeelde badkamer en nog extra los toilet. Kamer was zeer netjes, goede bedden. Kastruimte en wasbakje op de kamer. Verder op de kamer ook een koelkastje, magnetron en koffie- en theefaciliteiten. Ontbijt staat voor je klaar op je eigen kamer. Prima prijs/kwaliteit verhouding!

Gereisd met vrienden in maart 2013

goede bed & breakfast met mooie kamers

h_vandenhout2,
    14-3-2013

met kerstmis hier geweest met mijn dochter mooie b&b met victoria station op ong. 10 min. lopen kamers zijn netjes en zuiver. jemima doet haar best om het je naar je zin te maken. op de kamer heb je tv met dvd een kleine gevulde koelkast met water, melk en fris gratis. ook ontbijtgranen en koeken voor als je honger hebt. de badkamer is compleet voorzien van zeep shampoo tandpasta deo enz. ook in de hal zeer veel dvd's die je gratis kunt lenen als je even rustig op je kamer wilt verblijven. ontbijt kan je zelf maken in de volledig ingerichte keuken, brood eieren alles staat in de keuken. boeken kan via website.

Gereisd met oudere kinderen in december 2012

Een leuke B&B. Niet duur maar ook niet luxe.

johanvde,
    23-6-2011

Voor de prijs die je er betaalt was het een redelijk hotel. Engels ontbijt, thee niet te pruimen, de rest was redelijk te eten. Ligging op loopafstand van St. Pancras/Kings Cross vanwaar er 5 Metrolijnen gaan. In de buurt zat leuke cafe's waar je heel goed kan eten voor relatief weinig geld. Personeel was erg vriendelijk. Kamer was eenvoudig maar schoon. Wel erg warm. Kapstok was er aanvankelijk niet, maar nadat het kamermeisje had gezien dat we onze jassen in de badkamer hadden opgehangen, hing er een dag later een kapstok.

Gereisd met partner in januari 2011

Prima als uitvalbasis

Patrick,
    25-12-2010

Prima om te verblijven als je een paar dagen in deze schitterende stad bent.

Gereisd met partner in mei 1988