Reviews over Groningen

Bijzonder mooie ervaring

Dames uit Enschede,
    7-12-2017

Hartelijk ontvangen met een eenvoudig (lekker) ontbijt op de eerste dag. Een geweldige plek om te zijn. De geluiden van de vogels en de rust rondom het huisje was heerlijk. Het huisje was prachtig en heel schoon. En bijzondere plek in Suriname.

Fantastische accommodatie en ligging

Gerrit en Magda Golstein,
    9-10-2017

Dit is een mooie plek voor als je op doorreis bent!

De ligging is prachtig, via een landweggetje richting het bos waar je heerlijk kunt wandelen.

Het Boshuisje is van alles voorzien en ziet er heel verzorgt uit.

Er is een leuke tuin bij, en als je geluk hebt komen de apen langs slingeren!

De gastvrouw en gastheer zijn helemaal top, en niets is te veel!

Er is een opblaasbadje om je heerlijk even af te koelen!

Schitterende plek om even tot rust te komen

Wouter van der Spek,
    24-8-2017

Op deze plek moet je wat langer dan 1 dag blijven, wij hadden helaas niet meer tijd maar het huis is prachtig en de tuin heerlijk, leuke gastheer en gastvrouw, lekker zwembadje, mooie omgeving, eigen keuken en douche. Kortom als je naar Suriname gaat dan moet je hier even naartoe. Bedankt Wim en Sjaan.

Prachtige locatie, rust, ruimte.

Anita,
    16-8-2017

Prachtige locatie, rust, ruimte en een heel mooi uitzicht op de tuin vanuit het huisje. Netjes en alle voorzieningen aanwezig. De communicatie met Wim en Sjaan ging moeiteloos en we zijn heel gastvrij ontvangen. Al snel na aankomst besloten we i.p.v. enkel twee nachten, nog een extra nacht te blijven en we hadden het daar zonder moeite nog veel langer uitgehouden. Aanrader in Suriname!

Mooie plek met uitzicht op de jungle.

Adrie,
    10-8-2017

Misgunst is en paradijsje van rust, natuur en groen met veel dierengeluiden.

Het was erg gezellig bij Sjaan en Wim, goed verzorgd. We kwamen niets tekort.

Het huisje is erg prettig en van alle gemakken voorzien. Mooie excursies gemaakt.

Leuke tijd gehad. Jammer dat het zo ver weg is.