Sorteren

Reviews over Groningen

Uitstekend, gastvrij, superlocatie

Elles en Rene
    6-5-2018

Omdat onze nieuwbouwwoning nog niet gereed was hebben wij tien weken in B&B de molenstreek verbleven. Ook voor zo’n wat langere periode is deze B&B uitermate geschikt.

We konden onze eigen fietsen stallen en kregen een magnetron en twee pits inductiekookplaat ter beschikking. De prima gastvrouw en gastheer deden alles om ons verblijf zo prettig mogelijk te laten zijn; Er waren tijdig schone handdoeken e.d., koffie, thee en altijd een gezellig bosje bloemen op tafel. Er werd ruimte op de parkeerplaats vrij gehouden voor twee auto’s. Kortom, we voelden ons zeer welkom . Voor ons was deze B&B een prima tijdelijke oplossing en we missen het prachtige uitzicht en de schapen in de” achtertuin” nog dagelijks.

B&B de molenstreek: een aanrader.

Een verbouwd stadshotel maar wel sfeervol

Ymie Geertsma
    3-12-2017

Een mooie ruime kamer met goed sanitair. Het personeel was aardig en behulpzaam en het ontbijt goed.

Minder was een kleine lift die we niet gebruikt hebben en het uitzicht op een kale muur.

De eerste en zeker niet de laatste keer :-)

G & G
    11-9-2017

Een perfect appartement! Schoon, vriendelijke ontvangst, eigen ingang, fietsen te leen, prachtige badkamer, heerlijk bed, koffie en thee, koelkast, op verzoek een magnetron , je kunt fijn buiten zitten ook bij regen en als klap op de vuurpijl een uitzicht zo mooi over de weilanden dat je je een onderdeel van een schilderij waant.

Jeroen en Priscilla, eigenaar, 10-12-2017
    Wat een prachtige review. Ontzetten fijn dat jullie er waren (2 keer al!) en hopelijk mogen we jullie weer ontvangen. Groet, Jeroen en Priscilla

Huiselijke B & B op loopafstand van het centrum

Dana Dooijeweerd
    10-7-2017

Heerlijke bedden, vriendelijke eigenaren, leuke platenspeler met platencollectie, leuke binnenplaats, zelf ontbijten wanneer het je uitkomt! Een echte aanrader!

Een heerlijke plek waar je je meteen thuis voelt.

Rina van Wijngaarden
    22-8-2016

Een rustige plek en goede busverbinding naar het centrum. De eigenaars zijn erg vriendelijk en attent, het is alsof je familie bent. Buiten zit je heerlijk in het groen. Een heerlijk bed en goed geslapen. Een aanrader. Wanneer ik weer in Nederland ben is dit zeker mijn adresje. Bedankt.