Reviews over Goudriaan

prima, ruim, verzorgd verblijf

L. Moonen,
    26-5-2017

Verblijf was prima in orde, kamer en ontbijt.

Geen minpunten

Gereisd met partner in mei 2017

Ruim en schone groepsaccomodatie

Nel Jongepier,
    3-4-2015

Comfortabele "Rijtuigenschuur", heerlijke box spring bedden, 3 badkamers, keuken van alle gemakken voorzien. Een prima verblijf om gezellig met familie door te brengen.

Wij verbleven er met 8 volwassenen en 4 kinderen.

Zelden hebben wij gezien dat we voor het bedlinnen en zelfs voor iedereen een handdoek, badlaken en washandje niets moesten betalen. Koffie, thee en vaatwastabletten waren ook voorradig. Ondanks het slechte weer hebben we genoten in ons verblijf.

Gereisd met vrienden in maart 2015

Super groepsaccommodatie. Precies goed!

Marije,
    2-4-2015

Wij verbleven met 8 volwassenen, 2 kinderen en 2 baby's in de Rijtuigenschuur. Nog geen jaar geopend. En wat is het mooi, sfeervol en leuk. De bedden zijn fijn, badkamers mooi en ligging gezellig. De katjes, hond en varkens op het erf zorgen voor een hoop vertier voor kinderen.

Gereisd met vrienden in maart 2015

Gezellig...

jo_vandebrouck,
    7-8-2013

Mooi gerenoveerde hoeve met 4 kamers in B&B-formule.

Goed gelegen in een rustig dorpje, op wandelafstand van een uitstekend restaurant ('t Raadhuis van Goudriaan). Mooie en ruime kamers en een oergezellige gemeenschappelijke ruimte waar je 's avonds samen een kop koffie kan drinken, een flesje wijn kraken, TV kijken of de foto's van de renovatie bekijken.

Ontbijt is lekker maar mocht wat uitgebreider zijn (was maar net voldoende).

We zijn er in het najaar en in het voorjaar geweest en het is een uitstekende uitvalsbasis voor bezoeken aan Kinderdijk, Woudrichem, Gorinchem (slot Loevestein), Leerdam (met het boeiende glasmuseum), Rotterdam, ea.

Omgeving is perfect geschikt voor fietstochten en er zijn tal van goede eetgelegenheden in de buurt.

Gereisd met vrienden in maart 2012

Echt super!

Hermineke,
    12-2-2011

Mooie grote, ruimte kamers. Schitterend uitzicht in het Groene Hart. Rustige plek, met alle ruimte om op bij de koeien en paarden te kijken. Gezellige gastheer & vrouw.

Gereisd met partner in juli 2010