Reviews over accommodaties in Ghana

Een leuk en gastvrij verblijf

Patrick,
    27-3-2012

Gasthof Spintex Inn in Accra is een leuke accomodatie waar je zeker terug zal komen. De eigenaresse van het gastverblijf is een zeer vriendelijk en betrokken met de gasten. Het eten is lekker en voordelig. Bij het gastverblijf is een lokale keuken maar ook een chinees. Kamers worden elke morgen netjes schoongemaakt. Op loopafstand zijn er winkels waar je je dagelijkse boodschappen kunt doen. Op 250 meter zijn er 2 banken waar je kunt pinnen. De ligging qua het centrum ligt op een kwartiertje rijden van het gastverblijf maar is goed te doen. Wanneer je een uitje wilt maken is er een huurauto te beschikking, met en zonder chauffeur. Het personeel is erg vriendelijk en erg behulpzaam en doen alles met een glimlach. Overdag en 's nachts is er bewaking op het terrein aanwezig. Spintexx in heeft ook een openbaar terras waar ook de lokale bevolking komt, dit is een leuke manier om met ze in contact te komen. Zeker een aanrader dus.

Buitengewoon vriendelijk guesthouse

Marleen de Koning,
    29-4-2011

Geweldig. Prachtige omgeving. Vanuit Aplaku Guesthouse een fantastisch uitzicht over de zee.

De Nederlandse gastvrouw geeft u alle gewenste informatie.

Vriendelijk guesthouse met een geweldige service

Marleen de Koning,
    5-11-2010

Aplaku guesthouse is gevestigd in Accra,Ghana.

Voor hun website:

ga naar Google en type"Ghana guesthouse".

Zij ontvangen studenten, vrijwilligers, politici, zakenmensen en toeristen, met respect voor Ghana, de natuur en de cultuur.

Voor gasten die willen acclimatiseren,voordat ze verder reizen. Ook geschikt voor langer verblijf. Voor groepen en individuen.

Water en elektriciteit zijn altijd aanwezig.

Aplaku guesthouse heeft een prachtig uitzicht over de zee. Stranden zijn op loopafstand.

Ze geven hun gasten alle releante informatie.

Voor luchthaventransport of ander vervoer hebben ze contacten met betrouwbare chauffeurs met deugdelijke auto's.

Voor meer informatie

aplakuguesthouse@yahoo.com

Eeen moie B&B met table d hotes

Ad Nagel,
    11-8-2010

Hotel of B&B Eshu is een mooi ingericht huis, met stijl die niet snel is terug te vinden in Ghana! De decopratie is erg mooi, sfeer is hartelijk.

David, de eigenaar, is een fransman, die goed Engels kent, is een aardige man die je van allerlei adviezen kan voorzien! De jacuzzi op het terras is heerlijk!

PRIMA PLEK

Suur Maj Zonneveld,
    20-4-2010

Prima plek. Rustig gelegen.mooi uitzicht.Vriendelijke gastvrouw. Dicht bij BojoBeach.