We hebben een aantal aanbieders voor Georgia voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Georgia

Heel fijn

litakoedood,
    5-4-2014

Echt een super Bed & Breakfast .

Niet echt goedkoop maar wel in verhouding.

Heel vriendelijk personeel , super schoon en heerlijke hapjes en ontbijt.

Echt de moeite waard.

Gereisd met partner in maart 2014

Geweldig!

Sandra Kuijpers,
    30-7-2010

Dit hotel heeft een hele persoonlijke service. We hadden van te voren niet gereserveerd en werden rondgeleid zodat we konden besluiten of we een kamer wilden en zo ja welke dan. Ook kregen we ter plaatse een fikse korting. Het hotel, de kamers en de inrichting lijken wel een reis terug in de tijd.

Het personeel was heel erg vriendelijk en behulpzaam.

Onze kamer was in een woord geweldig. We hadden een enorm bad (je kon er zwemles in krijgen), een gas open haard, een zitje en een hemels hemelbed. Ook stond er een fles bubbels op ons te wachten. Er ontbrak niets. Na een heerlijke nacht was het ontbijt de volgende dag echt heel erg lekker. Ik heb niet kunnen ontdekken wat niet goed is.

Ik heb me als een prinsesje gevoeld en ik kijk met heel warme gevoelens terug naar ons verblijf en zal zeker nog eens terug gaan.

Gereisd met partner in juli 2010

Luxe romantisch B&B

Sandra,
    27-7-2010

Dit hotel heeft een hele persoonlijke service. We hadden van te voren niet gereserveerd en werden rondgeleid zodat we konden besluiten of we een kamer wilden en zo ja welke dan. Ook kregen we ter plaatse een fikse korting. Het personeel was heel erg vriendelijk en behulpzaam. Onze kamer was in een woord geweldig. We hadden een enorm bad, een gas open haard, een zitje en een hemels hemelbed. Ook stond er een fles bubbels op ons te wachten. Er ontbrak niets. Na een heerlijke nacht was het ontbijt de volgende dag echt heel erg lekker.

Gereisd met partner in december 2006