We hebben een aantal aanbieders voor Gent voor je op een rij gezet:

Reviews over Gent

Een aanrader!

Geert,
    3-2-2019

Mooie B&B met een vriendelijke ontvangst waarbij je meteen enkele nuttige tips krijgt voor een bezoek aan de stad Gent. Mooie, ruime en propere kelderkamer met een voldoende ruime badkamer. Goed ontbijt. Gelegen op 20 min wandelen van het stadscentrum maar ook vlot bereikbaar met openbaar vervoer.

Een aanrader!!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

Heerlijk genoten

Aafke Hugen-Tadema,
    13-5-2018

Fijn B&B.

Wij hebben twee nachten in deze B&B mogen verblijven. Beatrice is een erg lieve en bevlogen gastvrouw.

De B&B doet karakteristiek aan. De liefde voor kunst is duidelijk zichtbaar in de inrichting. De tuin is ook erg mooi om te bekijken en om indien van toepassing, even in te relaxen.

Prima bedden, keurig opgemaakt met mooie details.

Douchegelegenheid, gedeeld met 1 stel andere gasten, erg netjes en prima. Breede douche en regendouchekop.

Ontbijt is keurig. De gastvrouw en gastheer kennen de balans tussen even kletsen en de gasten alleen laten.

Wij hebben ons verblijf als zeer prettig ervaren.

Gereisd met partner in mei 2018

Aanrader!

Michael,
    5-1-2018

Wat een leuke B&B! De suite was erg schoon en van alle gemakken voorzien. De gastvrouw is erg vriendelijk en doet er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. We werden s ochtend heerlijk wakker om vervolgens in de central kitchen te genieten van een ontbijtje dat zojuist door de gastvrouw was bereid. Alle mooie bezienswaardigheden van Gent op loopafstand bereikbaar. Kortom, een echte aanrader!

Gereisd met partner in januari 2018

Fantastische B&B nabij centrum Gent

Jurgen F.,
    18-12-2017

Laat je bij aankomen niet misleiden door de gevel want eens dat je door de poort rijdt komt je uit op een zeer leuke binnenkoer uit en op het gerenoveerde pand. We werden zeer hartelijk ontvangen door de gastvrouw en ze heeft ons wat geleerd over de Gentse nijverheid.

De kamer is zeer ruim & zeer verzorgd en de B&B ligt op een goede kilometer van het centrum van Gent en dus te voet zeer goed doenbaar.

's morgens werden we getrakteerd op een ontbijtje, welke zeer vers en zeer uitgebreid was ! We waren alvast zeer tevreden over onze eerste B&B-ervaring !

Gereisd met partner in december 2017

Heerlijk rustig en toch dicht bij centrum Gent

Alias,
    25-11-2017

Gastvrije ontvangst, mooi evenwicht tussen hulp bieden en tegelijk afstand bewaren. Prima ruim ontbijt. Mooie kamer. Netjes. Afspraken worden gevolgd.

Gereisd met partner in april 2017