We hebben een aantal aanbieders voor Gennep / Milsbeek voor je op een rij gezet:

Reviews over Gennep / Milsbeek

heel geschikt voor Pieterpadwandelaars.

fam van Gelder,
    8-5-2018

Wij (moeder en volwassen dochter) hebben in deze B&B overnacht tussen twee etappes van het Pieterpad. We zijn heel vriendelijk ontvangen door mevr. Linsen. De accomodatie (centraal gelegen) was schoon en prettig ingericht; alles was aanwezig. Wij waren de enige gasten. Het ontbijt was prima verzorgd. Ik moet in het dagelijks leven al steeds cijfers geven (onderwijs), dus daar heb ik in mijn vrije tijd eigenlijk geen zin in, maar als het dan persé moet: een 9. Accomodatie en verblijf waren dik in orde.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Prima adres.

Peter en Lisette Dingenouts,
    7-5-2018

Heel goed adres om te overnachten na een dag wandelen langs het Pieterpad. Gastvrouw en Heer bijzonder vriendelijk. Mevr. heeft zelfs een heerlijk voetenbad voor me gemaakt. Ben je met zijn tweeën en snurkt je partner en wil je daarom gescheiden slapen in aparte kamers, is dat geen probleem. Ontbijt was prima. Niets te klagen over dit adres. Een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2018

Prima

Gonnie,
    22-4-2018

We lazen nadat we aangekomen waren wat recensies en schrokken daar een beetje van. Wij hadden een andere ervaring. Hebben verbleven in het tuinhuis, genoeg privacy. Prima ontbijt. Lekker voor het huisje in de zon gezeten. We herkennen de gastvrouw niet in de verhalen.

Gereisd met vrienden in april 2018

Heerlijk plekje

Ineke Ooms,
    17-7-2014

Wij hebben een prima overnachting bij Vijverzicht gehad.

Een tuinhuisje waar alles op en aan zat en 2 heerlijke stoelen om 's avonds lekker bij de vijver te zitten.....en bij te komen.

Gereisd met partner in juli 2014

Perfect Vijverzicht Bed & Breakfast te Gennep

ruud rietveld,
    6-10-2013

Bij deze geef ik aan op perfecte wijze te zijn verzorgt, locatie perfect, bij aanmelding werd alles gevraagd wat te wensen is, aan alle wensen is ruimschoots voldaan, sterker nog kan niet begrijpen dan voor zo een prijs zo kwaliteit geleverd kan worden, kamers prachtig, eten zeer goed dan wel uitgebreid service is niet beter te wensen . Te eindigen met het volgende de Breakfast locatie Vijverzicht te Gennep verdient het cijfer 10 .

Tot slot begrijp niet hoe het mogelijk is dat er personen zijn die zo een vernederende beoordeling ( zeer onrechtmatig ) durven plaatsen . Personen met negatieve reactie blijven graag anoniem is gebleken !

Gereisd met partner in oktober 2013