We hebben een aantal aanbieders voor Gelderland voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Gelderland

Perfect !

Paul Bremer,
    16-4-2019

Super ontvangst , persoonlijk stuk leuker als de hotels. Kamer was super . Schoot er van ze gehuurd en genoten van de omgeving . Ontbijt op de kamer was heerlijk . Perfecte eitje ook !

Gereisd met partner in april 2019

Super B&B om helemaal tot rust te komen!

Gerda & Eric,
    14-4-2019

Ideale vertrekplaats voor urenlang fietsplezier en heerlijke B&B om daarna te relaxen, goed te slapen en van een fantastisch ontbijt te genieten. We hadden reeds wat fietsroutes uitgestippeld, maar hebben in volle vertrouwen de aanbevolen routes van de gastvrouw Debora gevolgd. Deze waren meer dan de moeite waard om de streek te leren kennen. Debora en Marcèl gaven zich van hun beste kant om je helemaal thuis te voelen bij hen. Ze waren altijd bereid om een gezellig babbeltje te slaan en je te voorzien van vele tips voor uitjes en restaurantjes... Dankjewel Debora en Marcèl, wij komen zeker nog terug om nog meer van de B&B én de omgeving te genieten. Groetjes

Gereisd met partner in april 2019

Top weekend!

Annemie Bonants,
    12-4-2019

Top weekend gehad. Mooie schone kamers.Heerlijk ,goed verzorgd ontbijt. Heerlijke bedden. Zeer vriendelijke gastvrouw.

Gereisd met vrienden in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch weekend gehad. Voor herhaling vatbaar.

Wilma Kersten,
    8-4-2019

We werden het hele weekend in de watten gelegd. Ze waren erg gastvrij en alles was tot in de puntjes geregeld. De kamers zagen er heel mooi uit en waren hartstikke schoon. Het ontbijt was heel gevarieerd en verrukkelijk. Het is een mooie omgeving. De stad Elburg is ook aan te bevelen.

Gereisd met vrienden in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch verblijf!

Frank,
    7-4-2019

Geweldig fijne kamer met uniek bad. Service tot in de puntjes verzorgd.

Gereisd met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)