We hebben een aantal aanbieders voor Friesland voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Friesland

Fijne plek!

Ron,
    21-4-2019

Perfect adres! Jouke is een ideale gastheer. Zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn goed, ontbijt is heerlijk, voor ieder wat wils. Jouke helpt graag bij vragen over de omgeving. Met de fiets ben je zo in hartje Harlingen. Je kunt de fietsen ook nog veilig stallen in een afgesloten deel van de tuin met zitje voor de B&B gasten. Ideaal! Wij gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in april 2019

Prima bevallen

Fam. van Hoeven,
    14-4-2019

Prima kamer, zeer goed ontbijt. Zeer vriendelijke gastheer, gaf veel informatie over Friesland en de waddeneilanden

Gereisd met partner in april 2019

Fijn verblijf en voor herhaling vatbaar

C. de Vos,
    10-3-2019

Wat een heerlijk verblijf hebben we gehad. Gastvrijheid is hier met een hoofdletter,fijn ontvangst en een gemoedelijke sfeer. We hebben er zowel s avonds en in de ochtend heerlijk gegeten,zeer goed verzorgd. De kamer was schoon netjes en een goed matras,wat ik erg belangrijk vind. Kortom een fijn verblijf zonder aanmerkingen

Gereisd met partner in maart 2019

Heerlijk verblijf

Michel Lafeber,
    10-3-2019

Heerlijk verblijf gehad met een leuk persoonlijk ontvangst en een zeer mooie en schone kamer. Echt een aanrader, wij komen hier ook zeker nog terug.

Gereisd met partner in maart 2019

Onvergetelijk

Lolke de Jong,
    3-12-2018

Echt geweldig, een perfect ontvangst! Er stond zelfs een ledikant klaar voor de kleine, tevens het ontbijt was heerlijk! Ook de omgeving was mooi.

Gereisd met jonge kinderen in november 2018