Bed and Breakfasts Frankrijk

1.791

bed and breakfasts Frankrijk

We hebben een aantal aanbieders voor Frankrijk voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Frankrijk

Fantastische vakantie, voor herhaling vatbaar!

Gerrit Nijrolder,
    14-8-2018

Een top vakantie hier gehad. Veel mooie wandelroutes door de bergen in de buurt, waarvan er ook een direct vanuit Menee begint. Digna en Marcel denken graag mee met de leuke routes die je kan doen en hebben ook van elke route een kaart zodat ze makkelijk te vinden zijn. Als je hier overnacht moet je zeker aanschuiven bij de table d'hôtes, oftewel het diner. Drie huisgemaakte gangen en een kaasplank met streekproducten, gecombineerd met wat lekkere wijntjes. Erg gezellig met de andere gasten, en al helemaal als Marcel en Digna zelf ook aanschuiven. Nog een laatste tip, probeer ook zeker de jacuzzi tussen de vlinders een keertje uit met een fles Clairette de Die erbij om tussen het wandelen door lekker te ontspannen.

Gereisd met partner in augustus 2018

Ontspanning, rust, natuur,...

Lowie,
    28-7-2018

Digna en Marcel hebben ons zeer gastvrij ontvangen. De Chambre d'hôte ligt midden in de natuur, ideaal voor mensen die de natuur willen opzoeken om te gaan fietsen(sportief) of te gaan wandelen. Wij waren zeer tevreden over de table d'hôte. Digna en Marcel kwamen iedere keer opnieuw met frisse ideeën aan tafel. Voor de gerechten maken ze vooral gebruik van lokale producten. Ook als sportieve fietsgroep kwamen we voldaan van tafel. De kamers waren mooi en verzorgt, ruim genoeg. Het is zeker een adres om te onthouden.

Gereisd met vrienden in juli 2018

aanrader

Dirk,
    21-10-2017

Fantastische gastvrouw en heer, fantastische eten en gezelligeheid

Gereisd met vrienden in juni 2016

Fantastisch! Een ware beleving....

Ron & Anita,
    1-7-2017

Hartelijk ontvangst door Rinell en Erik. Sfeervol ingerichte ruime thema kamers met uitstekend bed! Rinell kookt fantastisch heerlijke en gevarieerde maaltijden met veel verse groentes! B&B ligt in een prachtige,rustige omgeving midden in de natuur omgeven door schilderachtige stadjes. Heeft een heerlijk zwembad, ligweide en petanque baan. Je kunt er heerlijk ontspannen, waarbij Rinell ook een belangrijke rol kan spelen. Haar massages moet je een keer ondergaan hebben🙏. Eventueel een sauna nemen kan ook. Kortom: ervaar en beleef het allemaal.

Gereisd met partner in juni 2017

fantastisch

hilde ilsbroux,
    1-12-2016

Het was er super zeker voor herhaling vatbaar en een echte aanrader voor iedereen een zeer mooie streek zeer vriendelijke mensen heel gastvrij en lieve mensen

Gereisd met partner in juni 2016