Bed and Breakfasts Frankrijk

Reviews over accommodaties in Frankrijk

Paradijsje!

Christa en JP,
    19-8-2018

Alle verwachtingen werden ingevuld. De BnB voldoet méér dan we hadden gehoopt. Leo en Petra, dank je wel voor de rust, de (diepgaande) gesprekken, de kraaknette kamer, het ontbijtbuffet,....vooral dank voor de vriendschap! Jullie BnB is ideaal gelegen voor mensen die natuur, watersport en gastronomie willen combineren. Wij komen alleszins terug!

Gereisd met partner in juli 2018

INCROYABLE

Sandra van Steensel,
    5-8-2018

Maison Fontaines, voor mij was dat inspiratie en gastvriendelijkheid pur sang Alles klopt hier! lekker schoon en smaakvol ingericht. Je merkt al snel dat gastheer Frans en gastvrouw Corry heel bourgondisch zijn. Ik voelde me snel erg op mijn gemak hier. Eet je mee ? ( Corry kan heerlijk koken) of kies je liever voor een fijn restaurantje in het dorp. Bargamon is prachtig! in het seizoen veel leuks, kunstfeestje en marktjes en muziek Lekker fris water halen bij de bron een stokbroodje onder de arm. Joie de vivre !!! Overal dichtbij... Met bootje naar Saint Tropez of lekker de natuur in. Geniet jij van fijne plekjes zonder teveel opsmuk? Raad ik je dit aan..... ik kom zeker terug. Maar dan niet alleen omdat ik dit heerlijke plekje wil delen met lieve vrienden.

Gereisd alleenreizend in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Voor herhaling(en) vatbaar ;)

leo gravemaker,
    16-5-2018

Rust moet je hier niet zoeken - Het komt je gewoon tegemoet

Gereisd met partner in mei 2017

Maison Fontaines. Top b&b in Frankrijk!

Bart,
    14-5-2018

Maison Fontaines. Een prachtige vakantiehuis in Zuid Frankrijk. Van de vele vakantiehuizen in Frankrijk waar ik ben geweest, was dit een van de betere. Het is een b&b met Nederlandse eigenaren die ons bijzonder vriendelijk hebben ontvangen. Doordat het goed bereikbaar is en op korte afstand van veel bezienswaardigheden in de Provence ligt, is het geschikt om vanuit hier dagtripjes te maken.

Het huisje was erg schoon en in het dorp waren alle benodigde winkeltjes aanwezig. Een heerlijke vakantiewoning in de provence om aan te raden. Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in april 2018

Geweldig!

Claudia,
    25-4-2018

Super zussenweek gehad in Le Vieux Bounias. Tijdens ons verblijf zijn we ontzettend in de watten gelegd door de gastvrije Nederlandse eigenaren Pim en Elly. Wat een lieverds! Het ontbijt is heerlijk en volop keuze in zowel hartig als zoet. De kamer (wij sliepen op de 1e verdieping) was sfeervol ingericht met uitzicht op het terras, prachtige boom en tuin. De oprijlaan heeft aan beide kanten statige olijfbomen. Wij zijn geland in Marseille en met een huurauto prima aan te rijden naar Carpentras. Er is veel te bezichtigen en te bezoeken in de omgeving, Pim en Elly hebben ons van nuttige tips voorzien. We gaan absoluut terug om deze ervaring over te doen. Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in februari 2018