Bed and Breakfasts Frankrijk

1.791

bed and breakfasts Frankrijk

We hebben een aantal aanbieders voor Frankrijk voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Frankrijk

Mooie, gezellige, kindvriendelijke camping.

Fam vd Horst,
    21-8-2018

Mooie huurcaravans. Erg vriendelijk ontvangst. Persoonlijke, kleinschalige camping, veel Nederlandse kinderen, mooi zwembad. Zeer vriendelijke eigenaren.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geslaagde vakantie in onontdekt gedeelte Frankrijk

Maurice,
    6-8-2018

Le Clos de Banes is een fijne camping. Touroperator verhuurt er Safari tenten ( 9 stuks) en die zaten vol met gezinnen met kinderen tussen de 2 en 12 jaar. Mijn kinderen van 5 en 7 hebben zich dus goed vermaakt.

Fijn zwembad, prima -simpel maar lekker- eten bij het restaurantje van de eigenaren. Eigenaren zijn Frans, erg aardig en erg behulpzaam. Er zijn BBQ-avonden, pizza avond en op dinsdag wordt verrast door lokale dans en folklore.

In de reviews hieronder werd nog weleens geroepen dat er in de buurt weinig te doen is, maar dat valt wel mee :-) Erg veel leuke meertjes, dorpjes als Estaing, Laguiole, Espalion en Conques zijn het bezoeken waard. Max 1 uur en 20 minuten rijden (Conques), maar geniet dan onderweg van het prachtige uitzicht over de groene heuvels en bergen.

Kortom: zeer geslaagde vakantie in 1 van de nog onontdekte gebieden van Frankrijk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fantastische ervaring

Mirella Mesu,
    8-7-2018

Ik ben in april een paar dagen te gast geweest bij Mas la Buissonière. Het was een geweldige tijd! Een mooie chambre d'hôtes met luxe suites. De omgeving is ook erg mooi. Bij de nieuwe eigenaren Rob en Karen draait het allemaal om gastvrijheid. En dat voel je! Wij gaan in augustus weer terug met het hele gezin en verheugen ons hier enorm op!

Gereisd met partner in april 2018

Heerlijk in alle opzichten

Jan en Martha Zengerink,
    24-6-2018

Fantastisch bed and breakfast, prachtige grote tuin om in rond te dwalen met veel zitjes. Diner optioneel en een michelinster waardig. Omgeving is mooi, verwacht echter geen grote stadjes in de buurt met gezellige terrasjes. Geschikt voor mensen die van rust en kwaliteit en heerlijk eten houden en oog hebben voor de prachtige tuin....

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Voor herhaling vatbaar!

Eva,
    15-6-2018

Prachtige locatie, de tuin is echt geweldig. Je komt hier echt tot rust. De nieuwe Nederlandse eigenaren zijn hartelijk en richten zich gelukkig niet alleen op Nederlanders. Toen wij er waren, buiten het hoofdseizoen, kwam er ook een redelijk groot Frans gezelschap. Maar door de grote van de Mas doet dat geen afbreuk aan je gevoel van rust en privacy.

Gereisd met vrienden in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)