Bed and Breakfasts Frankrijk

4.133

Kleine hotels Frankrijk

We hebben een aantal aanbieders voor Frankrijk voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Frankrijk

Moeite waard voor een paar dagen

J. van den Berg,
    5-4-2019

Voor een paar overnachtigingen of op doorreis is het perfect, eten is uitstekend. Eigenaars erg vriendelijk

Gereisd met partner in april 2019

Fantastisch verblijf, zeker een aanrader!

Frank en Marleen,
    29-12-2018

Een rustige locatie. Moderne, aangename en zeer propere kamers. De gastvrouw en gastheer zijn zeer vriendelijke en behulpzame mensen. Bij hen kan kan je steeds terecht voor toeristische info. Wij kunnen niets vermelden dat niet goed was.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijn verblijf en uitstekende uitvalbasis

Fam. Demeester,
    16-11-2018

Domaine des Agnelles is een echt kinderparadijs. Veel ruimte en veel speelgelegenheid en een leuk zwembad. Ook perfect gelegen om de omgeving te verkennen, Narbonne is een supertoffe stad, Carcassonne ligt in de buurt, veel abdijen en gezellige stadjes, Canal du Midi, Katharenburchten, de kust, ... Veel te veel om op te noemen. Echt een supermooie streek en zeker een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig!

Marije,
    16-11-2018

Zoveel meer dan een b&b, het verblijf is compleet en (h)eerlijk. In de omgeving zijn voldoende uitstapjes te maken, je kan relaxen bij het zwembad, zelf je lunch maken of lekker ergens gaan eten. Ook zijn de avonden dat je kunt mee-eten top, er worden heerlijke gerechten geserveerd, de sfeer aan tafel is altijd goed en de kinderen vermaken zich met spelletjes rondom de tafel. Nieuwe dingen zien en beleven tijdens vakanties is goed, maar af en toe een weekje opladen bij deze lieve mensen is een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Voor herhalingvatbaar

Edwin en Bianca,
    21-9-2018

Wat gelijk op viel is dat de locatie kindvriendelijk. Toen we aankwamen zag je de overige kinderen al lekker spelen met elkaar. Micky en Roger denken goed mee met de gasten en verzorgen alles erg goed. De table do was ook altijd erg goed met bijpassende wijnen uit de omgeving. Het appartement was netjes en in een erg leuke stijl!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018