Bed and Breakfasts Frankrijk

We hebben een aantal aanbieders voor Frankrijk voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Frankrijk voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Frankrijk

Beste gastheerschap ooit beleefd!

marieke_de_klerk,
    3-2-2018

De grote kamers (eigenlijk meer een appartement, zonder keuken) zijn prachtig gerenoveerd en hebben comfort op hoog niveau. Ook de prachtige badkamer is zeer comfortabel en voorzien van alle gemakken. De B&B is gelegen in een hele grote, schitterende tuin met veel bloemen en bomen voor schaduw. Er zijn dan ook veel zitplaatsen in zowel zon- als schaduw. Anche is een heel klein dorpje, waar weinig te beleven valt maar Chinon en de grote Loire kastelen zijn vlakbij. De ontbijten zijn zeer uitgebreid en heel afwisselend. Drie keer per week is er mogelijkheid van table d’hote (maaltijd met de andere gasten en de gastheer). Dit is echt een aanrader, de eigenaar bereidt de maaltijden zelf met producten uit eigen tuin. Maar de verrassing voorafgaand aan de maaltijd is echt een belevenis en zelden vertoond! De gastvrijheid en persoonlijke touche van de eigenaar maken deze vakantie onvergetelijk!

Gereisd met partner in juli 2017