Bed and Breakfasts Frankrijk

1.552
  • 1.531
      1.060
      1.531

bed and breakfasts Frankrijk met jacuzzi

We hebben een aantal aanbieders voor Frankrijk voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Frankrijk

Fantastische vakantie, voor herhaling vatbaar!

Gerrit Nijrolder,
    14-8-2018

Een top vakantie hier gehad. Veel mooie wandelroutes door de bergen in de buurt, waarvan er ook een direct vanuit Menee begint. Digna en Marcel denken graag mee met de leuke routes die je kan doen en hebben ook van elke route een kaart zodat ze makkelijk te vinden zijn. Als je hier overnacht moet je zeker aanschuiven bij de table d'hôtes, oftewel het diner. Drie huisgemaakte gangen en een kaasplank met streekproducten, gecombineerd met wat lekkere wijntjes. Erg gezellig met de andere gasten, en al helemaal als Marcel en Digna zelf ook aanschuiven. Nog een laatste tip, probeer ook zeker de jacuzzi tussen de vlinders een keertje uit met een fles Clairette de Die erbij om tussen het wandelen door lekker te ontspannen.

Gereisd met partner in augustus 2018

Ontspanning, rust, natuur,...

Lowie,
    28-7-2018

Digna en Marcel hebben ons zeer gastvrij ontvangen. De Chambre d'hôte ligt midden in de natuur, ideaal voor mensen die de natuur willen opzoeken om te gaan fietsen(sportief) of te gaan wandelen. Wij waren zeer tevreden over de table d'hôte. Digna en Marcel kwamen iedere keer opnieuw met frisse ideeën aan tafel. Voor de gerechten maken ze vooral gebruik van lokale producten. Ook als sportieve fietsgroep kwamen we voldaan van tafel. De kamers waren mooi en verzorgt, ruim genoeg. Het is zeker een adres om te onthouden.

Gereisd met vrienden in juli 2018

aanrader

Dirk,
    21-10-2017

Fantastische gastvrouw en heer, fantastische eten en gezelligeheid

Gereisd met vrienden in juni 2016

Geweldige rustige plek bovenop de berg

Konings,
    30-7-2017

De eigenaars zijn hartstikke gedreven om hun chambre d'hotes en studios goed te runnen. Spreken 3 talen, frans, duits en engels. Kamers zijn super netjes verzorgd, elke kamer heeft een eigen thema/kleur. Zwembad is niet al te groot maar heerlijk om afkoeling te zoeken. Alles wordt supernetjes bijgehouden. Je kunt ook altijd bij ze terecht. Wel lastig voor mensen met een handicap. De weg ernaar toe is een gedeeltelijk verhard zandpad over de heuvel en weer een stukje naar beneden. Auto wel noodzakelijk. Dorpje ligt op iets meer dan 1 km afstand

Gereisd met partner in juli 2017

Geweldig!

Carola,
    22-6-2017

Het is in één woord geweldig!!! Het uitzicht, de kamer, het eten...en natuurlijk ook de eigenaren Whitney en James....Die doen werkelijk alles om het helemaal perfect te maken!!! Wij zijn er geweest voor de alpe d'huzes....maar voor wintersport ook zeker een aanrader!!!!! Whitney en James, nogmaals super bedankt !!!! And give my love to your family!!

Gereisd met partner in mei 2017