Bed and Breakfasts Frankrijk

• 2.388
    6.153
    8.860
    10.084

bed and breakfasts Frankrijk met honden toegestaan

We hebben een aantal aanbieders voor Frankrijk voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Frankrijk

Een droomweek op een droomlocatie!

Freerk Kootstra,
    30-9-2018

We hebben hier met familie ons 40 jarige huwelijksfeest gevierd! Niets anders dan lof. Geweldig weer, geweldige locatie, geweldige gastheer en gastvrouw. Een week om nooit meer te vergeten. Jammer dat we maar een cijfer 10 mogen geven, ze verdienen zeker een hoger cijfer. Bedankt René en Lydi

Gereisd met vrienden in september 2018

Cantecor de Miele van B&B. Er is geen ..........

Els en Wim,
    17-9-2018

Lydi en Renè bedankt voor jullie warme onthaal, gastvrijheid, goede zorgen en zeker niet te vergeten het heerlijke uitgebreide ontbijt. Het avondeten, een drie gangen diner, was telkens een feest om van te genieten. Super. De gezelligheid met alle gasten aan tafel, waarbij een wijntje met nootjes en olijven nooit onbrak. Niet te vergeten, de ruime schone kamers met lekkere bedden, de badkamer met aparte toiletruimte. Lydi en Renè wat hebben we het goed bij jullie gehad. Toppie.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie, gezellige, kindvriendelijke camping.

Fam vd Horst,
    21-8-2018

Mooie huurcaravans. Erg vriendelijk ontvangst. Persoonlijke, kleinschalige camping, veel Nederlandse kinderen, mooi zwembad. Zeer vriendelijke eigenaren.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Absoluut een aanrader!

Familie Goedhals,
    15-8-2018

Wat een fantastische plek, prachtige tent, heerlijk zwembad en zoveel te doen voor de kids. Brigitte en Don maakte er elke avond iets gezelligs van, lekker aanschuiven aan tafel en gekkigheid met de kids. Een fijne bar waar je zelf alles kunt pakken en opschrijven aan het einde van de rit afrekenen , super fijn. Grote speelschuur voor de kids als het regent, en buiten van alles, fietsjes, trampoline, tafeltennis etc etc en natuurlijk de dieren die los lopen. Elke ochtend vers brood. En een tip van de dag. De eetmarkten op dinsdag en donderdag zijn ook top. Als je info nodig hebt er liggen mappen maar Brigitte maakt ook graag tijd voor je. Nog een mega pluspunt is je eigen toilet huisje met prachtige inloopdouche toilet en wastafel, lekker je spullen laten liggen! Wij komen zeker nog eens terug! Houdoe en bedankt 😘

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Geweldig!

Simon en Sabine,
    15-8-2018

Geweldige plek voor ons en voor onze jonge kinderen. Van alles te beleven, schitterende tenten, schoon, en wat een gastvrije en vriendelijke gastheer en dame. Een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018