Bed and Breakfasts Frankrijk

Reviews over accommodaties in Frankrijk

Fijne plek!

Annemarie,
    19-8-2018

Een heerlijke plek voor een kort of langer verblijf. Vriendelijke eigenaren die je met al je vragen kunnen helpen. Veel ruimte voor alle gasten. Wij verbleven in een appartement met 4 personen, ruim en met uitstekende bedden, goed sanitair en inventaris. Uitzicht op de wijngaard en weide met schapen. Kids plukten elke dag abrikozen in de tuin. Heerlijk zwembad, tafeltennis tafel en genoeg ruimte om te voetballen met alle kinderen. ‘s ochtends vers brood, ‘s avonds diner en gedurende de dag ijsjes of drankjes in het restaurant. Gewoon een heerlijk plekje om naar terug te gaan!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Uitrusten in een heerlijke omgeving

Jan A.,
    30-4-2018

Na een lange reis is het goed aankomen bij Roland & Angelique. In de rust van de omgeving met hartelijkheid ontvangen. Kamer met alle basisvoorzieningen goed uitgerust, prima bed en douche. En vanuit de kamer (Vue) een prachtig uitzicht over de omgeving, wat natuurlijk heerlijk wakker worden is. Prima ontbijt waar ingesprongen wordt op veel wensen. Met de aanwezige informatie kan de omgeving goed verkend worden. En kan er bij terugkomst een aperitief gebruikt worden voor er aangeschoven wordt voor het avondeten. Het menu heeft meerdere keuzes en alles wordt vers bereid. Prima om hier te vertoeven.

Gereisd met partner in april 2018

Beste gastheerschap ooit beleefd!

marieke_de_klerk,
    3-2-2018

De grote kamers (eigenlijk meer een appartement, zonder keuken) zijn prachtig gerenoveerd en hebben comfort op hoog niveau. Ook de prachtige badkamer is zeer comfortabel en voorzien van alle gemakken. De B&B is gelegen in een hele grote, schitterende tuin met veel bloemen en bomen voor schaduw. Er zijn dan ook veel zitplaatsen in zowel zon- als schaduw. Anche is een heel klein dorpje, waar weinig te beleven valt maar Chinon en de grote Loire kastelen zijn vlakbij. De ontbijten zijn zeer uitgebreid en heel afwisselend. Drie keer per week is er mogelijkheid van table d’hote (maaltijd met de andere gasten en de gastheer). Dit is echt een aanrader, de eigenaar bereidt de maaltijden zelf met producten uit eigen tuin. Maar de verrassing voorafgaand aan de maaltijd is echt een belevenis en zelden vertoond! De gastvrijheid en persoonlijke touche van de eigenaar maken deze vakantie onvergetelijk!

Gereisd met partner in juli 2017

We komen graag nog een keer terug

Fam. HN,
    17-12-2017

Wij zijn eind september/begin oktober 2017 een week op Domaine la Chapelle verbleven in beide appartementen met onze hele familie. Wij hebben echt een geweldige vakantie gehad en begrijpen ook niet echt de vorige reacties over deze accommodatie. De appartementen waren schoon en keurig verzorgd, we hadden ook wel de indruk dat e.e.a. net was geverfd en zo, de vloer zag er uit als nieuw en de bedden waren erg comfortabel. De eigenaren Roland en Angelique waren uiterst behulpzaam in het geven van tips over de omgeving, lekker gewandeld in het bos van het dorp, reetjes gezien, echt prachtig. Verder ook nog 1 x in het restaurant gegeten, wat erg lekker was met producten uit de streek en een lekker wijn. Kortom we komen graag nog een keer terug.

Gereisd met vrienden in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

mooi locatie met heerlijk zwembad

RvanderPol,
    25-7-2017

De locatie, het zwembad en de speeltuin zijn super. Wij zaten in de 6 persoons gite. Helaas is deze wel een beetje verouderd met wat mankementen en was die alles behalve schoon. Vrienden zaten in de andere accommodatie , deze waren wel erg mooi.

Gereisd met vrienden in juli 2017