Bed and Breakfasts Frankrijk

Reviews over accommodaties in Frankrijk

een echte aanrader

Eva Van Cutsem,
    13-4-2019

Het was een heerlijke week vakantie, warm ontvangst, mooie kamer, prachtige omgeving, niets op aan te merken!

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

Fijn verblijf en uitstekende uitvalbasis

Fam. Demeester,
    16-11-2018

Domaine des Agnelles is een echt kinderparadijs. Veel ruimte en veel speelgelegenheid en een leuk zwembad. Ook perfect gelegen om de omgeving te verkennen, Narbonne is een supertoffe stad, Carcassonne ligt in de buurt, veel abdijen en gezellige stadjes, Canal du Midi, Katharenburchten, de kust, ... Veel te veel om op te noemen. Echt een supermooie streek en zeker een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig!

Marije,
    16-11-2018

Zoveel meer dan een b&b, het verblijf is compleet en (h)eerlijk. In de omgeving zijn voldoende uitstapjes te maken, je kan relaxen bij het zwembad, zelf je lunch maken of lekker ergens gaan eten. Ook zijn de avonden dat je kunt mee-eten top, er worden heerlijke gerechten geserveerd, de sfeer aan tafel is altijd goed en de kinderen vermaken zich met spelletjes rondom de tafel. Nieuwe dingen zien en beleven tijdens vakanties is goed, maar af en toe een weekje opladen bij deze lieve mensen is een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Top lokatie

john,
    11-11-2018

dit is de beste Chambre d'hotes die ik heb bezocht en ik heb er al veel in mijn leven mogen bezoeken. De eigenaars zijn heel vriendelijk en behulpzaam, wat ik zeer op prijs stel is dat ze heel goed aanvoelen wat de gasten wensen en daar uiterest professioneel op inspringen. Ze hebben alle info digitaal, wandelingen, tochten, steden noem maar op en het is er, alles gratis. En dan het eten, Mel is een fantastische kok en Ed praat de boel aan elkaar met veel humor en gevoel.

Gereisd alleenreizend in juli 2018

Helemaal tot rust gekomen!

Evelien,
    11-11-2018

Twee weken heerlijk genoten van de rust (buiten het hoogseizoen) en natuur bij Le Troubadour. Vanuit de tuin met zwembad kun je genieten van een prachtig uitzicht over de vallei. Dorpjes zijn makkelijk te bereiken met de auto. En vanaf de accommodatie loop je makkelijk naar net naastgelegen dorp Antraigues. Een prachtige wandeling! Roel en Marjan zijn bijzonder gastvriendelijk (en lief voor de hond!) en geven je graag tips voor leuke zwemplekken, restaurantjes wandelingen en marktjes. Er heerst een huiselijke sfeer wat maakt dat je je meteen thuis voelt. De tuin is immens groot wat zorgt voor veel privacy en rust. Maar ook wanneer je opzoek bent naar gezelligheid, een potje pool en een gezamenlijke borrel ben je hier aan het goede adres. Kortom: een heerlijke vakantie gehad en we komen zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in september 2018