• 13.815

Reviews over accommodaties in Frankrijk

mooi, rustig en zalig

an,
    4-12-2018

prachtige ligging, super lekkere en pure keuken, een oase van rust en een heerlijke ontvangst

Onvergetelijk

Bas,
    3-12-2018

Wat een pareltje! Dank Rob en Mariëlle voor een geweldige week! Al veel genoemd hier, maar de persoonlijke benadering is echt bijzonder te noemen. Typerend voorbeeld? Onze oudste zoon was 11 en die week wat ouder dan de meeste andere kinderen op Domaine en Birbes. Rob en Mariëlle hadden dat kennelijk al gezien en spontaan bood Rob hem aan om samen met hem en zijn dochter Jet op de fiets naar een nabij gelegen dorp te fietsen en daar samen wat te eten en te drinken. Ik was sprakeloos van zóveel inlevingsvermogen.

Ook de table d'Hôtes (op een práchtige locatie) waren geweldig. Zowel voor de volwassenen als voor de kinderen. En ook de rest van de Domaine zag er perfect verzorgd en schoon uit. Wij verbleven in een safaritent en ook die was top. Iedere safaritent heeft een eigen badkamer met eigen douche en toilet. Heel fijn! Het MTBen met Rob was prachtig en ook op je racefiets kun je mooie routes maken. Geweldige plek dus!

Top lokatie

john,
    11-11-2018

dit is de beste Chambre d'hotes die ik heb bezocht en ik heb er al veel in mijn leven mogen bezoeken. De eigenaars zijn heel vriendelijk en behulpzaam, wat ik zeer op prijs stel is dat ze heel goed aanvoelen wat de gasten wensen en daar uiterest professioneel op inspringen. Ze hebben alle info digitaal, wandelingen, tochten, steden noem maar op en het is er, alles gratis. En dan het eten, Mel is een fantastische kok en Ed praat de boel aan elkaar met veel humor en gevoel.

Helemaal tot rust gekomen!

Evelien,
    11-11-2018

Twee weken heerlijk genoten van de rust (buiten het hoogseizoen) en natuur bij Le Troubadour. Vanuit de tuin met zwembad kun je genieten van een prachtig uitzicht over de vallei. Dorpjes zijn makkelijk te bereiken met de auto. En vanaf de accommodatie loop je makkelijk naar net naastgelegen dorp Antraigues. Een prachtige wandeling! Roel en Marjan zijn bijzonder gastvriendelijk (en lief voor de hond!) en geven je graag tips voor leuke zwemplekken, restaurantjes wandelingen en marktjes. Er heerst een huiselijke sfeer wat maakt dat je je meteen thuis voelt. De tuin is immens groot wat zorgt voor veel privacy en rust. Maar ook wanneer je opzoek bent naar gezelligheid, een potje pool en een gezamenlijke borrel ben je hier aan het goede adres. Kortom: een heerlijke vakantie gehad en we komen zeker nog eens terug!

Fantastische ervaring.

Ludo Van Kemenade,
    3-11-2018

Toffe b&b. Mooie kamers. Geweldige ligging. Vriendelijke service en perfecte hygiëne.