We hebben een aantal aanbieders voor Epe voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Epe voor je op een rij gezet:

Reviews over Epe

Mijn favoriete b&b in NL, ik wil terug

A. van der Kolk,
    2-3-2019

Alles klopt. De ruime kamer is zorgvuldig ingericht: industrieel en inspirerend. Op de details is gelet: fijne lichtbronnen om de kamer naar wens te verlichten, kunst aan de muur, zacht tapijt, lichtdoorlatende rolgordijnen én verduisterende gordijnen. Heerlijk bed, zithoek, bureau, kitchenette, grote spiegelkast, ruime badkamer, mooi uitzicht. Lekker ontbijtje. Echt een plek om tot rust te komen en niets te hoeven. Er is veel privacy. Ik zou het zeker aanraden aan drukbezette mensen die er even tussenuit willen, of aan schrijvers bijvoorbeeld. Ik had nóg wel een nacht willen blijven. Of een week.

Gereisd alleenreizend in maart 2019

Absolute aanrader!!

Hendriek van Nieuwenhuize,
    28-2-2019

Prachtig verbouwd Gemeentelijk Monument, zeer fraaie en schone kamers, zeer vriendelijke ontvangst, fijne leenfietsen en geweldig gedineerd in De Veldhoeve!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

Super!

El,
    16-2-2018

Geweldige torenkamer, alles aanwezig. Mooie inrichting, heerlijk grooot bed. Lekker Ontbijt op de kamer. ***** waardig!!

Gereisd met partner in februari 2018

Prachtige plek

Leonard en Wilke,
    21-12-2017

Meestal geven we geen beoordelingen omdat we denken dat kwaliteit zich bewijst. Nu maken we een uitzondering, we willen graag benadrukken dat Silogie een prachtige plek is om te verblijven. We hebben overnacht in de torenkamer met uitzicht op een sprookjesachtig besneeuwde omgeving. Het is erg knap hoe in de vrij smalle silo zoveel ruimte is gevonden en met hoeveel zorg en kwaliteit alles is gemaakt en afgewerkt, en dat met behoud van originele details en ruimtelijke werking.

Het bed was heerlijk, het is een zeer rustige kamer, het geluid van de bosuil ’s ochtends versterkte de stilte.

Een echte aanrader.

Gereisd met partner in december 2017

Aanrader

Marga,
    18-12-2017

Heerlijk privé huisje met alles er op en er aan.

Goede bedden en een top ontbijt die door de eigenaresse in je halletje wordt gezet. Gratis koffie en drankjes voor een kleine bijdrage.

Gereisd met partner in december 2017