We hebben een aantal aanbieders voor Cambridge voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Cambridge voor je op een rij gezet:

Reviews over Cambridge

• 9Jahnjahn14-08-2013

Fraai

fraai en bijzonder. Compacter dan Oxford.

• 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2013

• 81pip2320-04-2012

Gezellige studentenstad.

Hele gezellige studentenstad met mooie oude universiteitsgebouwen. Gezellige sfeer. Wel moet je voor alles betalen.

• 8Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 7Cultuur

Gereisd met vrienden in januari 2004

• 9Karin30-09-2006

Fijne stad om rond te wandelen en wat te winkelen. Een aanrader is de 'Evensongs' in Kings Collage. ieder avond rond 17.00 (weet de tijd niet precies. Jongenskoor, prachtig voor iedereen! Wél op tijd in de rij gaan stan, half uur van tevoren.

Gereisd met partner in november 2004

• 8Charles02-10-2012

Fijne stad

Gezellige stad. Overal eet mogelijkheden.

• 9Omgeving

Gereisd met vrienden in september 2012

• 9rtvd16-08-2015

Colleges!

Wat moeten we hier nog meer over zeggen. Je kunt hier meerdere dagen langs de diverse colleges wandelen. En natuurlijk, daar waar mogelijk, deze ook bezoeken. Wat een historie samengebracht op een paar vierkante mijlen. Tip: maak gebruik van een stadswandeling. Ze zijn niet goedkoop, maar het levert wel flink wat extra informatie op.

Gereisd met partner in juli 2015

• 8effie03-10-2012

Boeiend.

Mooie stad, genoeg te zien. Vooral de gondelvaart was een belevenis, omdat we geen gebruik maakten van de ervaren "gondeliers". Prachtige gebouwen, heel indrukwekkend!

• 8Sfeer in stad
    • 9Omgeving

augustus 2012

• 7Fred Godlieb06-08-2009

prima plek om in Cambridge te slapen

Brooklands Guest House ligt op 20 minuten lopen van het centrum of heeft op met bus 3 een directe verbinding in 10 minuten. Bus stopt voor de deur. Rustig hotel met een heel behulpzame eigenares. Gratis parkeergelegenheid vlak naast het hotel. 67 pond, inclusief engels ontbijt en WiFi. Kamers zijn netjes, schoon en prima ingericht volgens de persoonlijke smaak van de eigenares. Dat was in kamer 3 met 8 spiegels, hemelbed en veel schilderijtjes. Toch heel leuk en eens wat anders dan de standaard hotel kamers. .
    Aan de overkant een afhaal chinees met heel lekker eten, voor 5-7 pond per persoon. Prima plek om in Cambridge te slapen. Zeker aan te raden.

• 6Omgeving

augustus 2009

• 9Pierre Linssen10-05-2009

Betoverend

We hadden geluk, het weer zat geweldig mee en geheel Cambridge stond in bloei met de mooiste kleuren. We hebben een sprong gemaakt in het verleden, zo leek het. In 3 dagen kun je veel zien, maar je hebt ze wel nodig: de colleges (totaal 31) zijn prachtig en je kunt op een zaterdag bijna overal naar binnen en de tuinen bezichtigen. Het kost maar een paar euro en omdat de pond laag staat kun je je buik rond eten én drinken voor € 8,= !! Wij hebben gegeten in The Anchor en ook The Golden Eagle is geweldig. Vanuit The Backs heb je een prachtig uitzicht op de colleges en een beoek aan de Kings Chapel is een must! Ik denk dat de bijgevoegde fotos voor zich spreken.... Cambridge: gewoon doen en mazzel hebben met het weer.

Pierre Linssen, Well

• 9Uitgaanslevenn

mei 2009

• 9cees van halderen26-12-2008

compact, gezellig, veel te zien

Fantastische stad om de sfeer van de eeuwenoude colleges te proeven. Ook het museum is zeer de moeite waard.

• 8Omgeving
    • 9Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in november 2008

• 9Anna Ruoff08-08-2006

Mn beste vakantie tot nu, vond het jammer dat ik weer weg moest. Ben er geweest naar een engelse school om mn engels bij te spijkeren, maar wil het liefst nu al weer terug, vooral vanwege de mensen die ik daar heb leren kennen.

• 10Uitgaanslevenn

Alleen gereisd in augustus 2006