Reviews over El Sao

Fantastische plek om tot rust te komen.

evert en ina,
    5-12-2018

Hoewel men zich een B&B noemt is een ontbijt hier niet mogelijk. Maar ook zonder dit is het hier prima toeven. Je moet alleen zelf even boodschappen doen, maar er is een kleine supermarkt in de buurt. Tevens grotere supermarkten op enige kilometers. Het is een heerlijke rustige plek met veel privacy. Zwembad is heerlijk. Mooie tuin met veel fruit. Auto is een must om bezoekjes in de buurt af te leggen.

Gereisd met partner in november 2018

prachtige B&B met mooie terras en zwembad

Wim,
    7-11-2017

De B&B is een goede uitvalsbasis voor verkenning van de streek. Dicht bij de kust maar eveneens perfect als vertrekpunt voor eindeloze wandelingen in de "bergen". Een huurauto is een must.

Zeer stijlvol ingerichte kamer. Hartelijke ontvangst met uitleg over de streek.

Gereisd met partner in oktober 2017

Perfecto!

Bart ,
    21-10-2017

Wanneer je Gran Canaria wil bezoeken maar niet houdt van grote ressorts dan moet je bij Wim en Vicente in El Drago del Sao zijn: perfecto! Zij baten een kleine B&B uit in de bergen op tien minuutjes rijden van de kust met slechts twee verblijven. De poolhouse is voldoende ruim om te slapen met een afzonderlijke doucheruimte alsook een kitchenette. De gardenroom is heel wat ruimer met keuken. Wanner je dit wenst kun je ’s morgens verwend worden met een groot bord vers fruit en een uitgebreid ontbijt. Wim en Vicente zijn de perfecte gastheren die je graag advies geven om het eiland te verkennen, de leuke plaatsen kennen, tips geven,… ’s Avonds bieden ze zelf geen lunch aan maar ze kennen diverse adresjes waar je lekker kunt gaan eten, ze reserveren desnoods als je dat wil.

Kortom voor ons een ideale, mooie en rustige plaats om tijdens de koude maanden in België eens te gaan genieten van de zon, de rust en de gastvrijheid. We vliegen zeker nog eens terug tot bij hen :-)

Gereisd met partner in oktober 2017

Fenomenaal!

Robbie,
    22-8-2017

Nog nooit zo vriendelijk ontvangen op zo een fantastische lokatie! Je moet het zelf zien om te geloven!

Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastisch verblij bij Vicente en Wim

Guido en Marina,
    19-3-2017

Een zalig verblijf gevuld met zomerse temperaturen en uitstekende gastheren. Een oogstrelend ontbijt met vitamientjes van de streek en een geweldig zicht op het typische landschap van Gran Canaria. Voor het verdere verloop van het verlof kregen we interessante tips voor uitstapjes en restaurantjes om er een onvergetelijk verblijf van te maken.

Gereisd met partner in maart 2017