Sorteren

Reviews over El Jadida

The best ryad in El jadida

Pierre
    19-11-2017

the best in El Jadida. Authentic riad. Calm. Impeccable service. wonderful meal of Karima (fresh local products). To recommend for long or short stays. Patio. Room decorated and personalized. Finally, Carole, Rodolphe and Karima do everything to make your stay enjoyable. Great breakfast and dinner

Parfait

stéphane
    1-5-2017

Tout est magnifique, passé une fois la porte d'entrée, une ambiance calme et douce. Une décoration simple mais raffinée et d'un goût sans défaut. Les chambres spacieuses donnant sur le patio, une harmonie totale dans la deco. C'est cela le vrai luxe. A ne manquer sous aucun prétexte. Surtout ne pas tenir compte de l'environnement extérieur de la rue.

Midden in oud stadsgedeelte

Rob
    29-10-2010

Eenvoudig guesthouse in midden van het oude stadscentrum. Parkeren op 3 minuten loopafstand. Goede service, eenvoudig ontbijt, maar wel met een verse jus. Gastheer is erg aardig, de gastvrouw een beetje stug, maar ze kan ontzettend lekker koken. De schone kamers hebben als nadeel dat niemand een eigen badkamer heeft. Per verdieping (2-3 kamers) is er een toilet met douche. Niet onoverkomelijk, maar toch.