Bed and Breakfasts Egypte

We hebben een aantal aanbieders voor Egypte voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Egypte voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Egypte

Super plaats , mooi en stijlvol huis

Ivo De Mulder,
    12-11-2015

Saluga is een prachtige locatie om uw vakantie door te brengen . Je word er enorm verwend in een mooi omgeving . Ze helpen met de planning en organisatie van je uitstappen . Ze zijn Nederlandstalig wat ook handig is en doen er alles aan om het je zo aangenaam mogelijk te maken . Een echte aanrader

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

Fantastische plek!

Karin De Wolf,
    2-12-2014

B&B Saluga is een fantastische plek om een 14tal dagen te verblijven. Je kan vandaar allerlei mooie dingen gaan bekijken afgewisseld met gewoon wat op het terras zitten met een fantastisch uitzicht! Je wordt er in de watten gelegd door Hagi , de eigenaar. Hij doet er alles aan om het naar je zin te maken van je bijstaan bij uitstapjes maken, je vervoeren met zijn bootje, je wegwijs maken in Aswan , de b&b op en top verzorgen en bovendien kan hij heerlijk koken!

Gereisd met partner in november 2014

Zalig om tot rust te komen!

Reunis Huguette,
    28-11-2014

Een van de mooiste plekjes in de omgeving om 2 weken te verblijven. Van hieruit kan je heel wat uitstapjes ondernemen of gewoon lekker niks doen. De gastheer Hagi zorgt er dan wel voor dat je lekker wordt verwend. Je maakt kennis met de leefwijze van de Nubische mensen en gastvrijheid staat bovenaan hun lijstje. Lekker eten te verkrijgen op aanvraag en elke dag kan je genieten van een heerlijk ontbijt. Ook al verblijf je op een eiland, de stad Aswan is gemakkelijk te bereiken via het privé bootje van Hagi of via het roeibootje van de plaatselijke gemeenschap. Alle leven valt hier stil om 18u.maar niets houd je tegen om dan nog even de stad in te trekken waar je de winkelstraatjes kan bezoeken en de lekkere eethuisjes.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastich verblijf

Peter Stevens,
    4-9-2014

Hagi, de eigenaar is een fantastisch gastheeer. Het huis heeft een prachtig zicht op de Nijl. Van en naar het eiland kan je met een kleine overzet of met de boot van Hagi. Heel attente verzorging.

Gereisd met partner in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Simpelweg geweldig!

Gerard van der Ree,
    22-8-2014

Ons verblijf is mamayous was onvergetelijk. Het appartement is ruim, mooi ingericht en helemaal compleet (iedere kamer airco, wifi. satteliet-tv, zelfs een wasmachine). Het ligt in een heel veilige omgeving in een buitenwijk van de stad, wat koeler en rustiger is dan downtown. Wat mamayous echt fantastisch maakt is Youssef, de gids. Hij nam ons oversl mee naar toe in zijn moderne schone auto (met airco, heel fijn. Youssef kent alle plekjes, van de publiekstrekkers tot aan klassieke theehuisjes en marktjes waar nooit toeristen komen. Hij zorgt altijd dat je veilig bent, onderhandelt goede prijzen voor je, heeft een heel goed gevoel voor humor, en is goudeerlijk. Hij kent overal in de stad winkeltjes, uitstapjes, en restaurants waar de service goed is en je niet wordt afgezet. Met andere woorden, hij zorgt er voor dat je je veilig kunt voelen en geen zorgen hoeft te hebben voor oplichterij, zodat je optimaal van je vakantie kunt genieten. Op deze manier is Cairo een fantastisch feest!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014