bed and breakfasts Edinburgh

Reviews over Edinburgh

prima uitvalsbasis voor de stad

iels999,
    15-1-2018

Prima kamer, maar het bed wat aan de kleine kant (1.40 m breed). Het matras was ook minder comfortabel. De vering was voelbaar. Had een topmatras oid op gemogen. Badkamer voldoet en het water van de douche wordt echt heet.

Ontbijt is lekker.

Voor mensen die moeite hebben met traplopen is dit geen geschikte plek. Bij binnenkomst moet je al naar de 1e verdieping voor de receptie en alle kamers zijn op hoger gelegen verdiepingen. Zo zaten wij op de hoogste verdieping: 4e verdieping. En er is geen lift aanwezig.

Vanuit kamer "Castle" heb je vanuit het erker-raam een geweldig uitzicht op het Edinburgh Castle.

Het hotel is op "struikel-afstand" van Princess street gelegen. DE winkelstraat van Edinburgh. Kroegjes en barretjes voor een hapje en drankje zijn om de hoek in Rose street. Old Town is lopend uitstekend bereikbaar vanuit het hotel net zoals het centraal station waar ook de Airport-bus vertrekt en aankomt.

Tip: beklim Arthur's Seat. Een dode vulkaan waar je na een flinke klim een geweldig uitzicht over de stad en omgeving hebt.

Tip: neem bij fish & chips tentje "Clam Shell" de gefrituurde mars (Battered Marsbar). Niet te versmaden!

Heerlijk verblijf

Samuels,
    7-1-2017

Vanaf de buitenzijde valt het niet op, maar toch heeft dit Guesthouse 18 kamers, verdeeld over 4 verdiepingen. Wij hadden een familiekamer welke uitstekend was. Typisch Engelse stijl ingericht, heerlijke warme (zelfs heet!) douche. Mooi uitzicht op o.a. Edinburgh Castle, Castle Street en Princes Street. Heerlijke bedden waar we lekker geslapen hebben. Het meest hebben we genoten van het ontbijt. Personeel wordt zelfs helemaal vrolijk als je een "full Scottish Breakfast" besteld, en dat was zeer de moeite waard. Haggis blijft bijzonder, zeker op de vroege ochtend

Super, gastvrij en schoon!

Lucy,
    15-3-2016

De ligging is prima, op loopafstand van Waverly station.

We werden hartelijk ontvangen door Heather! De b&b heeft 3 kamers, onze kamer lag aan de wegkant, maar we hadden absoluut geen last van het geluid, omdat er nog een parkje tussen zit.

De kamer was superschoon, voorzien van tv, I-pod Dock, oplaadstation. Badkamer met wc, douche en wastafel.

Het ontbijt kun je zelf kiezen, porridge, fruit, English, cereals, toast, yoghurt, geen wens is te veel.

We hebben ontzettend genoten van ons verblijf hier!

Mooi en gezellig Victoriaans B&B in Edinburgh

karin,
    10-10-2015

De B&B wordt gerund door het Australische koppel Paul en Susan, dat hun hart verloor aan Edinburgh. Ze werken met hart en ziel voor de gasten: een gezellig kletspraatje, geven goede tips over Edinburgh, een zalig ontbijtje met veel heerlijke "secret recipies" en interessante lesjes over architectuur in Edinburgh voor de liefhebber.

De B&B ziet er heel mooi uit met veel originele aspecten en gezellige inrichting. Het is er schoon!

De accommodatie ligt buiten het centrum maar is dus makkelijk te bereiken en parkeren. Met de bus (stopt op 50m afstand) ben je zo in het centrum of je loopt het in een half uurtje.

In de buurt zijn heerlijke eetgelegenheden.

Aanrader!

Nienke ,
    14-10-2014

Bijzonder vriendelijk personeel

Eenpersoonskamer 60 pond en een tweepersoonskamer 80 pond p.p per nacht.

Via touroperator vaak duur: rechtstreeks reserveren?

Locatie is 5 km van het City centrum af, wel gelegen aan het strand.

Er is een opstap plaats voor de bus naar het centrum 100 meter lopen, enkeltje p.p kost 1,50 pond. De wijk (portobello) is ook gezellig.

Full English breakfast inbegrepen bij de prijs; wordt vers bereid en geserveerd, geen buffet. Broodjes en scones zijn droog. Wel vers fruit en cornflakes.

Kamers zijn prachtig, bedden zijn goed.