Reviews over Durban

Topper!

anneke,
    28-5-2011

Prima b&b,1 straat achter het strand.Ruime kamers, erg schoon en heerlijk groot bed. de badkamer is een balzaal, King Palm room. heerlijk ontbijt, grote gezellige gemeenschappelijke woonkamer met tv en stereo.

Ideaal voor een tussenstop van 1 of meerdere dagen.

Een aanrader ... !!

hdjoosten,
    2-5-2011

Bed and Breakfast Madeline Grove is een perfecte plek als je in Durban wilt overnachten. De ligging is perfect vlak bij Florida Road, waar heel veel leuke restaurantjes zijn. De wijk is veilig om ook 's avonds over straat te gaan. Op loopafstand is een winkelcentrum en vanuit Madeline Grove ben je ook heel snel bij het strand en de andere bezienswaardigheden van Durban. Madeline Grove is een prettig, relaxed Bed and Breakfast met mooie ruime kamers, met een kleine keuken en elke dag schone handdoeken. Je voelt je hier heel snel thuis. Mark en zijn staf zijn heel vriendelijk en altijd bereid te helpen of advies te geven. Absoluut een aanrader !

Gastvrijheid ten top

natalya,
    25-12-2010

Het fijnste aan deze accommodatie is zeker de ligging, op nog geen 10 minuten van de luchthaven! Dus als je vanaf of naar Durban vliegt, dan is dit zeker de place to be! De kamers zijn functioneel en netjes. Het landgoed is echt een plaatje (met jaccuzi ;-)) De gastvrijheid van de eigenaren is super! Na een late aankomst (helaas file gehad, na veel te laat uit Hluhluwe vertrokken te zijn.. , mochten we, terwijl ze ons niet hadden verwacht, aanschuiven voor het avondeten! En dat terwijl de zoon en schoondochter op visite waren! Echt helemaal geweldig en erg gezellig! De kamers hebben goede bedden, goede douche, kortom alles wat je nodig hebt. Ze hebben een bar, waar je zelf je drankje kunt schenken (even opschrijven en dan kun je het bij vertrek afrekenen). En dan het ontbijt.. uitgebreid & lekker (geef het even door als je niet van Engels houdt).. De prijs hoef je het ook niet voor te laten.. Wij betaalden € 60,- voor een nacht incl. ontbijt… (We hadden eigenlijk € 75,- geboekt).

Fantastische plek, direct aan het strand.

Marc Gijsberts,
    30-4-2010

Deze bed and breakfast bestemming blinkt uit in ligging en prijs/kwaliteit verhouding. De service die we kregen was ontzettend hartelijk.