bed-and-breakfasts in Dubrovnik

We hebben een aantal aanbieders voor Dubrovnik voor je op een rij gezet:

Bebsy

Min. temp. (℃)10°15°18°21°22°17°14°10°
Zeewatertemp (℃)12°13°15°15°19°21°24°26°23°21°17°13°

Reviews over Dubrovnik

• 10Wim haeren19-07-2019

Er is maar één word fantastisch of 😎

We zitten nu in Turkije goed hotel lekker eten .maar zal zo ruilen voor Kroatië mensen zijn geweldig daar mooi en plekjes om te zien over al waar je kom is er wat te beleven cultuur in over vloed een word geweldig

• 8Stranden

Gereisd met partner in juli 2017

• 10didier van maldeghem11-07-2019

Fantasties

Kroatie is een zeer mooi land heb daar mijn hart verloren en moest ik echt iets winnen zou ik er zelf willen wonen ze zij daar heel vriendelijk en de natuurparken heel mooi je kan daar uren genieten

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Stranden

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Coralie ten Holter03-07-2019

Onwijs leuk!

Dubrovnik is een ontzettend leuke stad met hartelijke mensen. Wij hebben online een accommodatie geboekt voor 12 personen, appartementen Mon Amour in Lapad. Dit is een leuke buurt met genoeg horeca, een leuk strand en goede busverbinding naar de oude stad.

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Stranden
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 7Eva02-07-2019

Mooi maar zeer toeristisch en duur!

Nadat mijn moeder foto's liet zien van het roadtrip in 1974 wilde ik ook naar Dubrovnik! In 2018 was het eindelijk zover. We huurden en fijn appartement boven de stad (dat werd klimmen 's avonds) met in de tuin een vijgenboom! De oude stad is prachtig, de muur een bezoek waard, de mogelijkheden om te duiken goed. Hoewel ik blij ben, dat ik het gezien heb, hoef ik toch niet weer. Het was vreselijk druk, de oude stad wordt overstroomd door toeristen, de prijzen voor eten en drinken en bezienswaardigheden zijn torenhoog! Misschien is het beter om in voor- of najaar te gaan. Ik kan Dubrovnik van de lijst strepen, daar ben ik blij mee, maar ik denk dat het een eenmalig bezoek was.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Sfeer in stad
    • 7Stranden
    • 5Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9S.L01-07-2019

Heerlijk gehad!

Ruim 11 dagen verbleven in centrale wijk van Dubrovnik, Lapad. Hier heb je de rust maar tegelijkertijd op korte afstand lopen naar restaurant boulevard, haven en taxistandplaats. Oude stad best te bereiken met de bus. Overal zijn bushaltes/ supermarkten en pinautomaten te vinden. Dubrovnik is perfecte uitvalbasis voor dagtripjes naar bv Split, omliggende eilanden en buurlanden Bosnië-Herzegovina + Montenegro. De routes naar Split en Montenegro (Kotor bay zeker aanrader!) zijn prachtig langs de kust. Hier zijn meerdere stopplaatsen om te genieten van uitzicht of ergens wat te drinken/eten. Overal zijn stalletjes om excursies te boeken, hebben beoordelingssite gebruikt om te kiezen tussen de vele aanbieders (bv op groepsgrootte/ type boot-bus enz). 3 eilanden cruise is zeker iets om niet te missen. Ook uitkijkpunt bovenop genaamd Srđ is geweldig. Mooiste uitzicht over geheel Dubrovnik. Dineren bij zonsondergang is hier aan te raden.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 6Bart-Jan Thoenes24-06-2019

1 dagje Dubrovnik is wel genoeg

Deze oude vestingstad wil je gezien hebben, de kleine musea/kloosters zijn echter stuk voor stuk touristentraps. Op zee kayakken is er big business en buiten het centrum wordt alles al snel goedkoper. Je kunt ook op een strand van kiezels relaxen.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 7Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 6Stranden
    • 6Zorg voor natuur

Alleen gereisd in juni 2019

• 9Marcella de Groot14-06-2019

Fantastisch! Zou zo nog een keer gaan!

Dubrovnik is zo leuk! Heel veel te zien en te doen, maar toch overzichtelijk. Met de kabelbaan naar boven en een wandeling over de stadsmuren. Wij hebben een dagtocht gedaan per boot naar de 3 eilandjes Kolocep, Supan en Lopud, echt een aanrader. Heel goed verzorgd en echt prachtig om te zien.

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in april 2018

• 9Heanne28-04-2019

Prachtig

Mooie omgeving waar wij zijn geweest!!

• 10Uitgaanslevenn
    • 6Stranden

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Chris 10-04-2019

super vakantie !

in mei is het rustig en alles is nog in bloei !

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 7Lieke25-11-2018

Super maar toeristisch

Een mooie plaats in Kroatië. Echte must see als je in de buurt bent. Wel erg toeristisch bezoek de stadsmuren daarom zo vroeg mogelijk voor de hordes komen.

• 8Cultuur
    • 8Omgeving