We hebben een aantal aanbieders voor Dublin voor je op een rij gezet:

Reviews over Dublin

Goede ligging

Esther,
    21-6-2018

Goede servcice, vriendelijk personeel.

Kamers erg klein en gedateerd, maar schoon en prima om te slapen (wel erg gehorig).

Goede ligging t.o.v. centrum en bezienswaardigheden.

Vanaf vliegveld goed bereikbaar met airlink 747 (stopt voor de deur) en het treinstation ligt op 10 min. loopafstand.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Ideaal verblijf voor bezoek aan Londen

Aatje,
    29-7-2017

Het ligt in een buitenwijk van Londen , maar vlakbij (hoekje om en je bent er !) is het beginpunt van de bussen en het metrostation Golders Green richting centrum ! Gratis parkeren voor de auto, dus lekker laten staan en met OV reizen ! Nog nooit zoveel gezien van Londen als op deze manier !

Heel aardige mensen en super schone kamer !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

netjes,maar alles eenvoudig

toon van venrooij,
    1-3-2017

accomodatie ziet er keurig uit.je voelt je er meteen thuis.om de hoek prima busverbinding met het centrum en het vliegveld.verschillende soorten ontbijt mogelijk.nette kamers,maar wel erg krap.kleine bedden,kleine badkamer.

Gereisd met vrienden in februari 2017

Gezellig hotelletje met erg vriendelijk personeel!

Haidihaai,
    9-2-2017

De ligging is perfect, dichtbij Temple Bar. Het hotel heeft een gezellige pub en een restaurant.

' s Ochtends kan je voor een paar euro genieten van een lekker Iers ontbijtje. Wij zaten op de

3e etage, geen lift. In de avond wat moeizamer 🍻. Het hotel is wat verouderd, dus wat horiger

misschien. Maar dat mocht de pret niet drukken. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in januari 2017

Geweldig en gemoedelijk

Micha,
    29-5-2016

Door Jack en Audry heel hartelijk en warm ontvangen. Een rustig en gezellig ingerichte B&B met ruime en luxe kamers. Het ontbijt was goed en compleet. Je kunt met elke vraag bij ze terecht en ze zullen er alles aan doen je te helpen of te adviseren.

Op loopafstand van bus verbinding richting het centrum van Dublin evenals het vliegveld.

Bij mijn volgende bezoek aan Ierland verblijf ik zeker weer in deze B&B!!!!!

Gereisd met vrienden in mei 2016