Reviews over Doornspijk

Prachtige plek, midden in de natuur, even niks ...

Dick en Mariette,
    11-11-2018

Een heerlijk weekend in huisje Back to Basic, midden in de natuur!

Op een bijzondere beschutte plek, midden in de natuur, smaakvol ingericht, en creatief omgegaan met hergebruik van materiaal. Een luxe om even ‘niks’ te hebben. En tegelijkertijd de luxe van vrijheid, bomen in prachtige herfstkleuren, stilte, lekkere stoelen om in weg te zakken en een heerlijk open haardje. En dan ‘s ochtends een heerlijk verrassingsontbijt in een mand.

We hebben een mooie tocht van ongeveer 20km gewandeld, de Elburger Landgoederenroute die bijna langs de voordeur komt. Onderweg lekker geluncht in Elburg en aan het eind van de middag voldaan weer terug. Zo mooi. En zo lekker om dan in je ‘eigen huisje’ te zijn.

Dank Ellen en Cees voor het prachtige plekje.

Tot ziens!

Geweldig! Tijd voor elkaar en voor de natuur!

Armand,
    1-9-2018

Wat een unieke en bijzondere ervaring! Verblijf in een prachtige smaakvol ingerichte tent (Base Camp) die van alle gemakken voorzien is en gelijker tijd lekker buiten verblijven in de natuur! Een prachtige omgeving om in alle rust even op adem te komen en te onthaasten. We hebben gebruik gemaakt van de slow-cooking keuken om in de avond gezellig buiten te koken en te eten. In de ochtend stond het ontbijt voor de tent in een prachtige opgemaakte mand klaar!

Lekker buiten zijn, eten, lezen, tijd voor elkaar hebben en genieten van de natuur! Ook zeer geschikt als je met kinderen iets bijzonders wilt meemaken! Een groot avontuur!

Onze plek om te onthaasten en te zijn, geweldig!

Martine Clements Sparreboom,
    7-8-2018

Wat een oase van rust, een heerlijke sauna, een geweldige potkachel, fijne relaxstoelen en alle privacy. Wij waren zo blij met dit bijzondere plekje, waanzinnig ingericht. Gewoon zijn, 24 uur met knapperend haardvuur, sauna, tapas, wijn, bier, samenzijn en goede gesprekken. Vanaf 2016 is dit een plek waar we elk jaar minimaal 1x per jaar opladen.

Fantastische plek waar we jaarlijks terugkomen!

Martine Clements Sparrboom & Jeroen van Hengel,
    7-8-2018

Afgelopen mei waren wij voor de tweede maal in ‘ons’ hutje. Eerder waren wij er in november 2016. Wat een heerlijke plek, prachtige natuur, volledige vrijheid, tijd voor elkaar, hapjes en drank mee en alleen maar genieten in het hier en nu. De sauna met douche en uitzicht op de tuin is en feest, de potkachel met ligstoelen in de avond een sprookjesboek. Om maar niet te spreken over de enorme gastvrijheid en het waanzinnig goed verzorgde ontbijt. Dit is onze plek om in 24 uur even te onthaasten, af te koppelen van alle verplichtingen en gewoon te zijn. Een aanrader en met recht een Verborgen Verblijf ❤️. Ellen dank je wel voor alles!

Voor herhaling vatbaar

Thomas & Britlise Schut,
    6-8-2018

Knus en zeer gezellig, omringe de pracht van de natuur.