Reviews over Doldersum

Precies waarop ik had gehoopt.

H. Wolf,
    22-8-2018

Ik kwam bij toeval in Grenzeloos en vond het geweldig. De beheerders zijn heel vriendelijk, de sfeer is ongedwongen, als gast kun je jezelf redden met de hapjes en drankjes in de kantine of een paar minuten lopen naar het restaurant van dezelfde eigenaars. Mijn kamer had een ruim bed, was schoon en gezellig, met een balkon en een balkondeur die op de haak kon staan, zodat er frisse lucht binnenkwam. Het uitzicht op een weiland was rustgevend. Ik had gelukkig rustige buren, maar met drukkere mensen in het hotel is het misschien wel een beetje gehorig. De maaltijd in het restaurant was heerlijk en niet duur, het ontbijt was dik in orde. De totale sfeer was informeel, gezellig, prettig. Ik kom graag nog een keer.

Prima plek!

Gerjo de Gans,
    13-8-2018

Heerlijke plek om te zijn.

Rust, ruimte, en een prettige sfeer.

Schone kamers en heerlijk eten.

Wij komen zeker terug!

Prachtige omgeving en geweldige service!

G. de Vries,
    10-9-2017

Kamer was mooi schoon, lekker bed en mooi uitzicht. Ontbijt was bovengemiddeld goed en compleet. Prachtige omgeving met veel fiets en wandelroutes. Het restaurant is gezellig en we hebben heerlijk gegeten. Een absolute aanrader!

Mooi, goed verzorgd, schoon, vriendelijke mensen

Henny,
    25-8-2017

Alles was goed. Ontvangst, kamers, ontbijt, diner. Aanrader!

Direct boeken is aan te raden, geen boekingskosten en persoonlijk overleg is erg prettig.

Een aanrader!

Yvonne,
    24-8-2017

Mooie locatie, prima kamers met terrasje en mooi uitzicht. Uitgebreid ontbijt en heerlijk diner in restaurant.