We hebben een aantal aanbieders voor Diever voor je op een rij gezet:

Reviews over Diever

Fantastisch!

EJ Rooy,
    4-2-2019

Weekend met bevriende gezinnen(totaal 21) op een ideale locatie midden in natuur.

Privacy met de groep, uitstekende faciliteiten in de auberge du monde met mooie slaapplekken voor iedereen.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Heel ludiek

Niek van der Ben,
    12-1-2019

Gastvrij en gezellig en lekker ongedwongen verblijf.

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Heerlijk genieten in een oase van rust!!

C. van Gompel,
    12-1-2019

Al twee jaar achtereenvolgens genoten van een heerlijk verblijf in het appartement Azië incl. ontbijt. Dit appartement is met smaak ingericht, is heel schoon en van alle gemakken voorzien. Het ontbijt is heerlijk vers bereid door Serge. Dit jaar komen we zeker weer terug bij het NK MTB jeugd!!

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

Een aanrader!

Nienke,
    10-10-2018

Wat een fijne plek! Timo en Ingrid hebben de B&B met zoveel zorg en tot in de puntjes ingericht. Het ziet er allemaal prachtig, verzorgd en schoon uit. Het ontbijt was heerlijk. En ook weer zo verzorgd. We waren met een groep en hebben vrijdagavond genoten van de tapas die de eigenaren voor ons bereidden. De omgeving is landelijk, rustig, erg mooi. We komen zeker terug!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Superleuke B en B

Andre,
    21-9-2018

Goede lokatie tussen 2 natuurparken in als je van fietsen houd.Diever leuke restaurants en op loopafstand kon geen nadelen ondekken

Gereisd met partner in september 2018