Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)

We hebben een aantal aanbieders voor Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin) voor je op een rij gezet:

Neckermann

bed and breakfasts Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)

Neckermann

Reviews over Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)

Jacqueline,
    21-7-2018

Top locatie! Fijne ontvangst. Schone kamers. Heerlijk ontbijt. Alle voorzieningen aanwezig.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie B&B op loopafstand van het centrum

Joke,
    28-8-2017

Bij B&B Dibbus beschik je over een woonlaag in een herenhuis op de begane grond met eigen opgang. Door de centrale ligging is het de ideale uitvalsbasis met alle highlights van de stad op loopafstand, de perfecte plek om Den Haag te ontdekken, of met de tram een dagje Scheveningen te doen. Wel moet er rekening mee gehouden worden dat er geen ontbijt bij in zit. Maar omdat alles op loopafstand is dit niet zo een bezwaar. Wij gingen ontbijten bij een leuk ontbijt/lunchplekje Pim Coffee Sandwiches And Vintage. Hier loop je langs vanaf Dibbus richting het Huygenspark​

Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldige B&B!

Christa,
    13-3-2017

Bijzonder gastvriendelijke ontvangst; we konden meteen aanschuiven voor een biertje en een wijntje. Zeer vriendelijke eigenaar. Mooie kamer in een oud pand met originele inrichting met veel brocante. Op de gang een plek waar je koffie en thee kunt zetten. Geweldig ontbijt met eigen gemaakte jam, heerlijke yoghurt met vers fruit, prima broodjes en een eitje naar eigen keuze klaargemaakt. Midden in de stad op een perfecte locatie, maar toch heerlijk rustig. Minpunten: geen enkele!

Gereisd met partner in maart 2017

Anja Manders,
    6-2-2017

Ontzettend vriendelijke gastvrouw, je voelt je welkom hier. De kamer is sfeervol ingericht. Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in februari 2017

Sfeervol en rustgevend

Jan Arts,
    20-1-2017

Een hartelijke ontvangst zonder poespas: gewoon aanschuiven en een kopje koffie. Daarna de begeleiding naar een kamer met heel veel allure. De zwaan van handdoeken op het bed was typerend. Hier ben je gast. En we waren gast!

Gereisd met partner in januari 2017