We hebben een aantal aanbieders voor Dalfsen voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Dalfsen voor je op een rij gezet:

Reviews over Dalfsen

Genieten van begin tot eind!

Judith,
    1-7-2018

Wat was het heerlijk hier te verblijven. We werden zeer hartelijk onthaald op deze prachtige plek. We genoten van de rust en de mooie omgeving. In het verblijf, een eigen appartement boven de garage, ontbrak het aan niets. Van zakdoekjes op het nachtkastje, tot badjas, tot een antimuggenkaars buiten bij het zitje voor de deur. ‘s Ochtends werd in de mooie tuin een overheerlijk ontbijt verzorgd.

Er zijn twee slaapkamers die nooit tegelijk worden verhuurd (tenzij je zelf 2 kamers wilt huren). Je zit er heerlijk privé.

Echt een aanrader. 🎉

Gereisd met partner in juni 2018

geweldig.

schaatsploeg de meukels.,
    28-6-2018

wij vonden alles goed in orde. geen minpunt.

zaterdag opgehaald door een huifkar van camping spokke riete.

Een mooie tocht gemaakt in de omgeving,en een broodje gegeten op camping spokke riete. Daarna een gezellige rondleiding gehad in de plaatselijke bierbrouwerij. Na afloop een heerlijk buffet van de plaatselijke chinees gehad.

kortom een geweldig weekend gehad.

Nog bedankt voor de gastvrijheid.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Leuke boerencamping zoals het hoort te zijn!

Marloes,
    15-7-2017

Boerencamping zoals een boerencamping hoort te zijn! Geen moeilijke poespas. Sanitair dat voldoet en een lekkere warme douche, de eigenaar die het al zingend elke keer keurig schoonmaakt.

Schitterende bomen rondom het huis en de schuren.

Kalfjes die praktisch naast je tent of caravan worden geboren en groente eten uit de moestuin of kas.

Even de dijk over en je zit aan de Vecht. Stoeltjes, boek en hengels mee en de dag is om voordat je het weet.

Voor ons geen camping om een lange vakantie te houden, wel heerlijk relaxen voor een paar dagen.

Gereisd met partner in juli 2017

Bijzonder mooi plekje

Fam. Bouwman,
    7-6-2017

Ik kan iedereen aan raden de slechte review te vergeten en te gaan genieten bij het Boerhoes .

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijk!

Fam Mars,
    9-5-2017

We hebben een aantal dagen genoten van dit knusse en mooi ingerichte huisje. Alles was meer dan compleet (van badjassen tot poncho's aanwezig), wat het tot een heerlijk verblijf maakte, al hadden we het weer niet helemaal mee voor de meivakantie. Een prachtige omgeving met volop mogelijkheden om te wandelen, fietsen, kanoën. 's Ochtends een heerlijk afwisselend ontbijt van een zeer hartelijke gastvrouw die ook leuke tips had. Ook de kinderen van 8 en 11 hebben genoten hier. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017