We hebben een aantal aanbieders voor Dalarna voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Dalarna voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Dalarna

Overweldigende oase aan rust en schoonheid

Jeroen Voorburg,
    26-11-2017

Wat een ongelofelijk inspirerende, rustgevende plek. Voor wie op zoek is naar rust en vrijheid is hier absoluut op zijn plek. Een oase aan rust, stilte en schoonheid van de natuur. De uitstekende zorg van de gastheer / eigenaar gaven een heel fijn gastvrij gevoel, waarbij hij altijd voor ons klaar stond, zonder te aanwezig te zijn. Een absolute aanrader!

Gereisd met vrienden in november 2017

N,
    28-8-2017

De herrgard is prachtig gelegen.

Je kunt gebruikten maken van de grote tuin en hier heerlijk bbq-en.

De gastheer is ontzettend vriendelijk en hij kan je breed informeren over de mogelijkheden in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Oase van rust en ruimte

John Schrederhof,
    19-5-2017

De ideale plek om even afstand te nemen , diepgaand te ontspannen en rust te nemen . De stilte in de omgeving is ongekend en de gastvrijheid van de eigenaar ongeevenaard. In november 2017 ga ik inmiddels voor de vijfde keer naar deze bijzondere lokatie

Gereisd met partner in januari 2017

Onthaasten in een prachtige omgeving

Anneke Dekker,
    19-5-2017

In april mocht ik 2,5 week verblijven in de prachtige Bed en Breakfast van Marcel. Het was mijn tweede bezoek en opnieuw werd ik verrast door de rust en sereniteit zowel binnen als buiten. Het huis is tot in de puntjes afgewerkt, de kamers zijn ruim en licht, sanitair is nieuw en van hoge kwaliteit en in de ontbijtruimte / gemeenschappelijke keuken heerst een huiselijke sfeer (o.a. door de kachel met heerlijk vuurtje als het koud is). Marcel is een warme, vrolijke gastheer, die je direct thuis laat voelen en zorgt dat het je aan niets ontbreekt.

Ik sliep in de Älg kamer met prachtig uitzicht op het meer. Dat brengt me bij de omgeving. De B&B ligt midden in de natuur tussen de bossen en aan het meer. Je kunt hier uren wandelen zonder iemand tegen te komen, met een beetje geluk kruist een eland, oehoe of vos je pad.

De combinatie van de hoge kwaliteit van het verblijf en de rustige omgeving zorgen dat ik bij Lövsjön Herrgård volledig kan onthaasten. Voor de liefhebber van meer activiteit kun je overigens ook heel goed mountainbiken, kanoën, hardlopen en zwemmen.

Ik kom zeker nog een 3e keer terug:-)

Gereisd alleenreizend in april 2017

Een oase van rust

Bregje Meurkens,
    18-5-2017

In april was ik met een groep te gast bij Marcel en zijn hond Hugo in B&B Lovsjon Herrgard. Het huis is prachtig gelegen op een heuvel, uitkijkend over het meer Lovsjon. Wat een prachtige plek, wat een heerlijke mooie, ruime, schone kamers en wat een fijne gastheer! Het ontbijt was erg lekker en divers en de omgeving is werkelijk prachtig. Een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in april 2017