Cycladen eilanden

We hebben een aantal aanbieders voor Cycladen eilanden voor je op een rij gezet:

• 1.050
    1.006
    • 1.006
      1.050

Ross Holidays

Reviews over accommodaties in Cycladen eilanden

Schitterend appartement met verukkelijk ontbijt.

Wil Galje,
    28-9-2016

Het ligt net buiten het centrum in een rustige buurt. Het is geopend in juli 2016. De ene helft van het gebouw is klaar. Aan de andere kant staan alleen de muren overeind. Op de plaats waar de ramen en deuren moeten komen, zijn afbeeldingen geplaatst, zodat het lijkt dat daar ramen en deuren zitten. Prachtige oplossing. Er is een zwembad en zonneweide. Het ontbijt is uitstekend. Minpunten kan ik niet bedenken.

Gereisd met partner in september 2016

Betoverend nachtzicht over heel de baai

Jean & Nadine,
    17-6-2011

We werden afgehaald door de eigenaar aan de haven mits kleine vergoeding. Nette kamer met prachtig zicht vanop balkon. Veel trappen (leeuw van Waterloo), mits huur van een auto geen enkel probleem.Vriendelijke eigenaar die alles in het werk stelt om je verblijf aangenaam te maken. Andros is heel groen en een bezoek zeker waard. Het ontbijt is zeer sober maar gezien de prijs zeker geen rede tot klagen. Een aanrader

Gereisd met partner in mei 2011

een fantastisch huis met een prachtig zicht op de baai van

luk van cleemput,
    24-9-2007

een fantastisch huis met een prachtig zicht op de baai van Batsi. Zeer gastvrije gastheer en geweldige service.

Gereisd alleenreizend in september 2007