We hebben een aantal aanbieders voor Cupramontana voor je op een rij gezet:

Reviews over Cupramontana

Excellent

JFT,
    7-8-2017

We zijn met ons gezin juli 2017 naar Cantinone geweest. Cantinone heeft een mooie rustige ligging. Het appartment is zeer ruim (2 slaapkamers, 2 badkamers en een keuken living). Aan het zwembad kan je heerlijk relaxen, het is een mooi groot zwembad.

Jane & Ian zijn zeer gastvrij.

Mocht je naar een mooie plek in Le Marche willen is dit een echte aanrader

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

zalig ontstressen

Waregemnaarkes,
    6-8-2017

Vlaamse B&B waar de gasten centraal staan. Lekker ontbijt, verzorgde kamer, hartelijke ontvangst en zeer vriedenlijke gastheer en - vrouw. Heel wat info verkrijgbaar omtrent resto's, bezienswaardigheden en ontspanningsmogelijkheden. Puike renovatie zowel binnen als buiten. In de streek heel wat mogelijkheden tot ontspanning (wandelen in de bergen, luieren aan de zee of zwembad, historische dorpen). Na 2016 hier in 2017 terug gekomen met het vliegtuig op Ancona. (40' van B&B) met het huren van een wagen. Zelfs nu nog niet uitgekeken op deze wonderschone niet-toeristische maar gastvrije streek in Italië. Tot de volgende.

Gereisd met partner in juli 2017

Dit is genieten!!

Thea en Flip,
    9-4-2017

Hier optimaal genieten van rust, gastvrijheid, omgeving en Italiaanse lekkernijen.

Gereisd met partner in april 2017

Geweldig, alles top

Michel,
    4-1-2017

Danny, (eigenaar) wat heeft die jongen hart voor z,n zaak. Een kerel met een warm hart 👌

Gereisd met partner in juni 2015

Geweldig verblijf

Annie,
    3-10-2016

Hou je van een geweldig uitzicht, gastvrijheid en dieren dan is dit de plek om heen te gaan. Hier kom je tot rust, maar er is ook genoeg te doen en te zien. Op elke heuvel zie je wel een dorpje liggen, de zee is niet ver weg en er zijn genoeg restaurants om heerlijk te eten.

Gereisd met partner in september 2016