Reviews over Coust

Mooie locatie

Defevere Pascale,
    8-10-2014

Dit is een ideale plek om een tussenstop te maken naar het Zuiden. Kindvriendelijk, rustige ligging, aangename gastheer. Leuke uitstap gemaakt naar avonturenpark in de buurt met tyroliennes.

een plek waar je jezelf kan zijn

familie Cattry,
    22-8-2014

wij verbleven reeds 2 x met ons gezin bij la colline de dialuc. De eerste keer verbleven we er een volledige week, de andere keer op de terugweg naar huis. Ieder jaar opnieuw als we op vakantie gaan denken we terug aan dit verblijf. Tot nu toe hebben we het nog niet kunnen evenaren en hebben we tegen het eind van onze vakantie superveel goesting om nog eventjes naar daar af te zakken.

Gewoon, maar net daardoor zo bijzonder.

Zeker een aanrader voor gezinnen. Lekkere, ongedwongen en gezellige table d'hotes.

Juweeltje voor een rustig verblijf

Floor ,
    14-9-2012

In 2010 en 2012 hier verbleven. In 2010 2 maal op doorreis, 2012 voor een wat langer verblijf. Het bleek een goede keus, de eerste keer en de tweede keer hadden we zeker geen spijt van onze terugkeer! De kamers zijn superruim, schoon en zijn nog gezellig ook. Het ontbijt is prima. De kinderen vermaken zich heel goed op het uitgestrekte veld. Omdat het op een heuvel aan het einde van een weggetje ligt, hebben ze de ruimte zonder dat ze op auto's hoeven te letten. Als het weer niet meewerkt, hebben de gastvrije eigenaren kisten vol speelgoed, spelletjes etc. Ter beschikking. Je kunt er prima zelf koken, maar ook heel prettig mee eten (3 maal per week). Er is een leuk stadje dichtbij, een grotere stad op ongeveer 3 kwartier. Wandel- en fietsmogelijkheden. Verder bieden de eigenaren ook leuke activiteiten aan. Vanuit onze kamer 'Marieke' hadden we super uitzicht. 's Nachts zie je bij een heldere hemel ontelbaar veel sterren. Echt een aanrader, zowel op doorreis als wat langer!

De rust en de gastvrijheid

leon.barendregt,
    29-8-2012

Op onze solex-toer kwamen wij na een geheel verregende dag aan op dit heuveltje met deze mooie chambre d'hotes waar we gastvrij werden ontvangen, een heel originele kamer kregen en heerlijk gegeten hebben. De volgende dag vertrokken we ook weer met regen, maar de rest van onze toer was zonnig en het verblijf bij Luc zorgde ook voor een zonnige herinnering

Prachtig gelegen. Aanrader.

Fam. Jonk,
    27-8-2012

Begin augustus 5 dagen verbleven bij Luc en Diana. Zaten in 3 persoonskamer Morgane. Mooie ingericht en ruim. Colline de Dialuc ligt boven op heuvel met prachtig uitzicht. Zwembadje is klein maar op een kleine 10 minuten is een heerlijk groot zwemmeer. In omgeving is genoeg te doen en te zien. Leuk stadje op minder dan 10 km. Ontbijt is goed verzorgd met o.a. eigen gemaakte yoghurt. 3 x per week kan je 's avondspits eten voor schappelijke prijs incl. wijn. Alles is erg goed verzorgd. Aanrader.