We hebben een aantal aanbieders voor Cornimont voor je op een rij gezet:

Reviews over Cornimont

netjes

Bianca,
    14-8-2017

leuke b en b mooi gelegen ontbijt was wel wat eentonig maar voldoende het was wel ff zoeken om het te vinden kamers zijn wel gehorig en schoon

Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijk onderdak

Pieter Parmentier,
    8-8-2017

De gastheer en gastvrouw zijn bijzonder en bijzonder goed in hun gastvrijheid. Een heerlijke uitvalsbasis voor een week fietsen in de Vogezen.

Gereisd alleenreizend in juli 2017

Hier voel je je echt welkom, wat een gastvrijheid!

Albert,
    8-8-2017

Waar moet je beginnen met zoveel positieve punten.. de gastvrijheid van Ben en Carla, ontbijten op het terras in de ochtendzon, het heerlijke avondeten met veel streekgerechten wat Carla elke avond kookt voor alle gasten met verse producten, de mooie schone slaapkamer en sanitair, de rustige ligging van het huis, de prachtige tuin die door Ben met liefde wordt onderhouden of alle tips die je krijgt om optimaal te genieten van je verblijf!

Ben en Carla, bedankt voor jullie gastvrijheid!

Gereisd alleenreizend in juli 2017

Top adres !!

Adrie en Sandra de Waard,
    31-5-2017

Wat hebben wij geweldig genoten op dit adres !!

De voorpret begint al bij het zoeken van een korte vakantie wij hebben nu ontdekt dat de werkelijkheid veel beter is !!

Dit is echt een aanrader voor mensen die van lekker eten houden, Carla uw gastvrouw is een kok met heel veel sterren, ontbijt, lunchpakket of diner maakt allemaal niet uit alles is met passie klaar gemaakt en dat proef je !!!

Maar we gaan natuurlijk niet alleen voor het eten !! De boerderij heeft een prachtige uitstraling op een mooie locatie met een fijne tuin met hout gestookte hot tub uw gastheer Ben steekt er menig uurtje in om hem te vullen met bronwater van 2 graden en daarna op te stoken tot een aangenaam tempratuurtje voor zijn gasten.

Samen zijn ze altijd bezig om te zorgen dat de gasten niets te klagen hebben geven advies en tips van wat er te doen is in de omgeving wat u past !!

wij hebben wat foto`s toegevoegd om enige indrukken te geven,

ons advies, stop met zoeken gewoon boeken !!

Ben, Carla veel succes !!

Gereisd met partner in mei 2017

super

Chris Hogendoorn en Carla Venhoek,
    27-5-2017

een bijzonder goed adres; dat betreft zowel de geweldige gastvrijheid, de bijzondere en smakelijke maaltijden, als de geboden mogelijkheid voor wandelingen en fietsen, die uitvoerig worden toegelicht, voorafgaande aan de tochten en met het aanwezige materiaal.

Gereisd met partner in mei 2017