We hebben een aantal aanbieders voor Comares (Málaga) voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Comares (Málaga) voor je op een rij gezet:

Reviews over Comares (Málaga)

Fantastisch!

Esther,
    14-4-2019

Heerlijke dagen gehad in deze fantastische B&B. Een mooi uitzicht, schone kamers, lekker eten en de gezellige verhalen van Geert-Jan en Petra zorgen voor een geweldig verblijf. In de nabije omgeving is er vanalles te bezichtigen en te doen. Kortom: een aanrader!!

Gereisd met vrienden in maart 2019

komen nog eens terug

Ronald de Niet,
    6-4-2019

De B&B van Pieter en Saskia is een uitstekende uitvalbasis om het achterland van Malaga te verkennen. De witte dorpjes, vroeger Moors zijn alleraardigst om te bezoeken. We verbleven 2 nachten bij Saskia en Pieter en dat is ons goed bevallen. Ze zijn heel aardig en staan klaar om je verblijf tot een succes te maken. Onze kamer was erg Spaans en daarnaast een eigen badkamer met toilet. Erg compleet en niet duur, dus wat wil je nog meer. Oh ja het ontbijt was prima in orde. De koffie is lekker. Ik las in wat reviews dat men het lastig vond om de B&B te bereiken, nu dat valt reuze mee. Al met al een prima B&B

Gereisd met partner in maart 2019

Ge-wel-dig!

caro,
    9-3-2019

Boven op een berg met een Fantastisch uitzicht hebben wij een heerlijke vakantie gehad. De verzorging , de kamers, het uitzicht, het ontbijt en diner,de gastheer en gastvrouw zijn Ge-wel-dig!! Zij zorgen ervoor dat het je aan Niets ontbreekt, zijn super gastvrij, en zijn pas tevreden als hun gasten dat zijn. Een hele dikke aanrader...

Gereisd met vrienden in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig

Ad en Sissi,
    31-10-2018

Een prachtig gelegen verblijf, elke dag een ander uitzicht. Een mooi uitgangspunt om allerlei richtingen uit te gaan en veel te zien. Gastvrijheid staat hier voorop, en je voelt je er meteen thuis. Echt een aanrader, komen graag weer.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Een zeer plezierig verblijf

Lisette,
    29-10-2018

Viva Espana is een mooie stek in de bergen met een prachtig uitzicht. We zijn er 2 nachten geweest tijdens een rondreis door Andalusia. Na een lange (reis)dag werden we zeer gastvrij ontvangen door Petra en Geert-Jan en was het heerlijk om aan te schuiven bij een goed verzorgde barbecue. De locatie is rustig gelegen; een bezoekje aan Comares is zeker de moeite waard.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)