Reviews over Comares (Málaga)

Geweldig

Ad en Sissi,
    31-10-2018

Een prachtig gelegen verblijf, elke dag een ander uitzicht. Een mooi uitgangspunt om allerlei richtingen uit te gaan en veel te zien.

Gastvrijheid staat hier voorop, en je voelt je er meteen thuis. Echt een aanrader, komen graag weer.

Een zeer plezierig verblijf

Lisette,
    29-10-2018

Viva Espana is een mooie stek in de bergen met een prachtig uitzicht. We zijn er 2 nachten geweest tijdens een rondreis door Andalusia. Na een lange (reis)dag werden we zeer gastvrij ontvangen door Petra en Geert-Jan en was het heerlijk om aan te schuiven bij een goed verzorgde barbecue.

De locatie is rustig gelegen; een bezoekje aan Comares is zeker de moeite waard.

Fam. Lijten,
    23-10-2018

Wij verbleven voor 1 week met 4 personen in kamers Azul en Naranja, de kamers zijn prachtig in Spaanse stijl ingericht met prima bedden.

Zodra je s’morgens de kamer uitstapte had je een prachtig uitzicht over de bergen met de opkomende zon.

De B&B is schitterend gelegen in een zeer mooie omgeving met prachtige vergezichten, je oog valt iedere dag weer op iets anders.

Geert-Jan en Petra zijn zeer gastvrij en doen er alles aan om het naar je zin te maken ,net zo als hun kinderen Luuk en Evi .

Ontbijt was heerlijk en uitgebreid , vooral het zelf gebakken brood van Petra.

Lekker en gezellig was ook de Paella en BBQ avond met alle gasten samen.

Het zwembad en jacuzzi zijn ook heerlijk en prachtig gelegen bij de kamers.

Je kunt je goed vermaken daar voor volledige rust, maar je kunt er ook een active vakantie van maken, want er is genoeg te beleven in de directe omgeving.

Wij hebben er in ieder geval een geweldige week gehad !!!

R.schelle & c.smits,
    27-9-2018

Prachtige omgeving , heerlijk rustig en veel gelachen met geert Jan,Petra en evert

Eric peggy nick en aik,
    4-9-2018

We hebben hier met onze jongens 23 en 21 jaar 4 overnachtingen gedaan wat hebben we genoten kamers meteen aan zwembad heerlijk ontbijt en prachtige omgeving voor ons een onvergetelijk vakantie we hadden een auto gehuurd bij het vliegveld op aanraden van Petra en Geertjan was super geregeld we zijn er elke dag na het ontbijt op uitgetrokken prachtige dorpjes en stadjes bezocht en de Camila del Rey gelopen wat ook echt een aanrader is! We zijn in Nerja geweest balkon van europa, Torre le mar lekker naar het strand en natuurlijk Malga bezocht. En als we weer terug kwamen heerlijk op het terras met Petra en Geert jan gezellige avondjes gehad. Lekker Paella gegeten en de laatste avond nog een onvergetelijke bbq