Sorteren

Reviews over Coja

ronduit fantastisch

Charlotte & Amorry
    7-9-2018

Het mooie casa de verão is de ideale verblijfplaats voor af en toe wat rust op je vakantie. Charlotte is een zeer goede en gastvrije dame die je bijstaat voor alles wat nodig is. Onze uitstap naar Piodão en de kajaktocht zijn zeker aanraders!

Goede B&B, het was er fijn!

Sabine en Eric
    18-8-2018

We waren hier van 21 juli t/m 28 juli. Het was een fijne week. De ontbijtjes waren lekker. De kamer was oke, minpuntje de bedden lagen niet zo lekker. Verder waren Charlotte en Koen hele gastvrije en aardige mensen die goede tips hadden voor uitjes en restaurants. Zeker de moeite waard.

Fantastische B&B met ruime kamers en mooie tuin

Karl en Liesbet
    7-8-2018

We hebben genoten van onze 10 daagse vakantie in casa de verao. Met onze 2 kinderen van 2 en 6 jaar was dit de ideale plek om tot rust te komen. Charlotte en Koen stonden altijd voor ons klaar! Het ontbijt was super en we konden alles vragen. Voor de kinderen was er voldoende speelruimte en ook leuke gezelschapsspelen. Vanuit de B&B kan je heel wat leuke uitstapjes doen en je krijgt ook veel tips. Een echte aanrader!

zeer mooie B&B, ruime kamers , zeer goed ontbijt

irene dedroog
    4-8-2018

Vanuit de b&b kun je verschillende mooie plekjes bewonderen en na je uitstap je lekker verkoelen in het zwembad.

Zeer vriendelijke gastvrouw , we hebben genoten van ons weekje Coja , veel uitstapjes gemaakt en lekker gegeten in de nabije restaurantjes .

Gastvrije B&B en charmant huisje aan zee

Jos en Noëlla
    3-8-2018

Een mooie B&B met gastvrouw Charlotte en gastheer Koen die ons 's morgens verwenden met een lekker, gevarieerd ontbijt. Mooie, ruime kamers met goede bedden waarin we heerlijk hebben geslapen. Mooi, vernieuwd zwembad. Leuke plekjes om te bezichtigen en wandelwegen in de buurt. Zin in een activiteit, dan is er Charlotte die het regelt en Koen met een plan om er te geraken. De tweede week van onze vakantie hebben we doorgebracht in het charmant huisje van Charlotte en Koen gelegen vlak aan de kust te São Martinho do Porto. Ook hier weer goede bedden en alles aanwezig. Opgemaakte bedden, handdoeken, föhn, ... Leuke plaatsen in de buurt om te bezichtigen. Bakker, markt, zelfs wasserette, alles om de hoek. Verschillende restaurants in de buurt om culinair te genieten.

We hebben een leuke vakantie gehad!