bed-and-breakfasts in Churwalden

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

bed and breakfast Churwalden

Reviews over Churwalden

• 9Hildegard Osterwalder04-05-2012

Dorf in den Bergen

Super für Sportferien, sehr lange und viele Pisten. Ueberall sehr freundliches Personal. Alles sehr gepflegt.

• 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in maart 2012

• 8j van der Lek23-07-2009

Uitstekende rustige camping met prima uitzicht.

Een mooie rustige, niet al te grote, camping. De camping is vooral (in)gericht op de wintersport maar voldoet in de zomer ook meer dan uitstekend. De eigenaar, dhr. Gerber, is Zwitsers relaxed, erg aardig en bovenal zeer behulpzaam. Absolute pluspunten zijn een mooi uitzicht, erg goed en schoon sanitair (recent een geheel nieuw sanitair gebouw neergezet), de was en droog faciliteit en de directe toegang tot 2 (ski)liften. Daarnaast zijn er vlakbij nog een rodelbaan, mountainbike trails en wandelroutes volop, een open zwembad en de Heidsee in Lenzerheide. De camping biedt niet nagenoeg niets (extra’s) voor kinderen. Churwalden is een leuk klein dorpje met o.a. supermarkt en bakker op loopafstand. M.b.t. de Wintersport hoor ik ook goede berichten, ik heb er zelf geen ervaring mee.

• 8Cultuur
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2008

• 9W. Burgers30-07-2008

fantastisch.

Ik kom in deze vriendelijke omgeving 's zomers al vijf jaar echt helemaal tot rust.

Nogmaals fantastisch

Gereisd met familie in juli 2008

• 9Saelens 22-07-2007

een typisch Zwitsers dorp in de bergen. Rustig in de zomer. 's Avonds valt er wel niet veel te beleven, daarvoor moet men al naar de grootstad gaan. In de winter prachtige skimogelijkheden en niet te druk.

• 4Cultuur
    • 9Omgeving

Gereisd in juli 2007

• 7chris12-01-2007

wij gaan al jaren naar camping pradafenz. wij zijn 6 personen(ouders en 4 kinderen -17,15,13,13). elk jaar bij de vraag waar naar toe in de zomervakantie is er een antwoord ,vooral bij de kinderen: CHURWALDEN! Wij vermaken ons er prima:ATB'en, wandelen, zwemmen. de camping is prachtig, zeer schoon, een aardige beheerder. al zijn er voor de kinderen geen animaties edg, zij hebben er altijd de mooiste vakantie. de langste rodelbaan van europa is vlak bij de camping. churwalden begint steeds meer attracties ook voor de zomer te ontwikkelen. de omgeving in graubuenden is gewoon super. chur is op 12 km, de oudste stad van zwitserland. er zijn op korte rijafstand(ook met de bus) veel leuke dingen te doen. we tellen nu al af naar de zomervakantie.

Gereisd met familie in augustus 2006

• 8van Nijnatten12-12-2006

Wij hebben een caravan op camping pradafenz te churwalden. vooral voor het winterseizoen, maar ook in de zomer verblijven we regelmatig. Het bevalt ons goed in de winter een rustig en mooi skigebied en in de zomer prachtig om te wandelen.

• 2Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur

Gereisd met partner in juli 2005

• 8daan05-06-2005

een lief typisch zwitsers graubunden plaatsje. echt een plaats die de basis vormt voor de plaatsen die vanuit te bereiken zijn. geweldige ski mogelijkheden en wandel mogelijkheden in de zomer. Prachtige natuur

Gereisd in juni 2005